خبرهای داغ:
بانوی جهادگر و کارآفرین قمی از مسئولان خواست که با افزایش تسهیلات بانکی به حمایت از مشاغل خانگی بپردازند.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۲۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

زهرا نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به این که با حداقل تسهیلات و به کمک سازمان بسیج سازندگی استان قم توانسته ایم کارگاه خیاطی راه اندازی کنیم، اظهار داشت: در کنار فعالیت‌های مرتبط با خیاطی و لباس دوزی زنانه، در این مکان همچنین به متقاضیان فعالیت آموزش لازم ارایه می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه حدود ۱۵ نفر در دو شیفت کاری مشغول هستند و اکثر این‌ها نیز جزو خانواده‌هایی هستند که با حداقل معیشت روزگار می‌گذرانند و فعالیت در این جا باعث شده که بخشی از هزینه‌های زندگی خود را به نوعی تامین کنند.

وی اضافه کرد: حتی یکی از بانوانی که در این کارگاه فعالیت می‌کند دارای فرزند معلولی است که برای تامین هزینه مرتبط با توانبخشی فرزندش مجبور است دو شیفت در کارگاه کار کند و ما امیدواریم که با توسعه این گونه فعالیت‌های مشاغل خانگی بتوانیم در این اوضاع نابسامان اقتصادی، شرایط بهتری برای این قبیل افراد در گذران امور زندگی شان فراهم کنیم.

نوروزی همچنین بیان داشت: ما فقط از مسئولان می‌خواهیم که تسهیلات احداث و توسعه این گونه فعالیت‌ها را افزایش دهند چرا که با این کار‌ها می‌توان برای بخشی از جامعه شغل ایجاد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها