سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد مغان از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهر در راستای محرومیت‌زدایی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۲۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان پارس آباد، سرهنگ پاسدار حسن نوری اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع محرومیت گروه‌های جهادی شهرستان پارس‌آباد مغان با اکیپ تخصصی پزشکی در راستای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم و حاشیه شهر شهرستانارس‌آباد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اردوهای جهادی در روستاهای پیریواتلو و مجیدآباد برگزار می‌شود افزود: جهادگران با برپای اردوهای جهادی خود در روستاهای پیریواتلو و مجیدآباد شهرستان پارس‌آباد مغان نسبت به ویزیت رایگان و اهدای داروی رایگان روستاییان و مردم محروم اقدام کردند.

نوری از ویزیت رایگان و اهدای داروی رایگان به 200 نفر از روستاییان خبر داد و تصریح کرد: ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم با اعزام پزشک به صورت تیمی به مناطق دورافتاده انجام گرفته و در صورت نیاز تخصصی و نبود امکانات لازم، بیماران به مراکز درمانی مجهزتر ارجاع می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم که توسط سازمان بسیج دانشجویی شهرستان پارس‌آباد انجام می‌شود، در راستای بهره‌مندی مردم این مناطق از خدمات بهداشتی و درمانی انجام می‌شود و خدمات مختلفی از جمله معاینه پزشکی، تزریقات و پخش دارو را به صورت رایگان در مناطق محروم و روستایی انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مناطق محروم از طرح ویزیت رایگان بسیج استقبال خوبی می‌کنند اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است و همواره مردم مناطق محروم و روستایی نیز از طرح ویزیت رایگان بسیج استقبال خوبی می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار