همزمان با روز جهانی مساجد همایش ائمه جماعات، هیات امنا و فرماندهان بسیج در مسجد جامع بخش بران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۳۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

بمناسبت روز جهانی مساجد همایش ائمه جماعات،هیات امناء،فرماندهان پایگاهها و حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ناحیه عشایری اصلاندوز در مسجد جامع بخش بران شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم و با گرامیداشت روز جهانی مساجد اظهار داشت: طبق روایات و احادیث از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مساجد خانه‌ای برای پرهیزکاران است و همچنین مساجد باغ‌های بهشت بر روی زمین هستند.

وی با بیان اینکه مسجد برای اسلام بزرگترین پایگاه است تصریح کرد: در حال حاضر با گذشت چهارده قرن از دین مبین اسلام باز هم مساجد به عنوان اصلی‌ترین و اساسی‌ترین سنگر اسلام هستند و همچنین بزرگ‌ترین و عالی‌ترین پایگاه اسلام و مسلمانان برای مبارزه یا دشمنان هستند.

اسدزاده با تأکید بر نقش مساجد در اسلام و انقلاب گفت: مساجد از ابتدا تاکنون نقش ویژه و عظیمی در دین اسلام و به ویژه در انقلاب اسلامی داشته است به طوری که در طول دوران دفاع مقدس مساجد به عنوان پایگاهی برای اعزام رزمندگان به جبهه‌ بوده است و تمامی مراسمات و آیین‌های مذهبی در مساجد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات