دقایقی پیش:

گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد آغاز به‌کار کرد

گردهمایی سراسری۳۰۰ نفر از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مشهد مقدس با موضوع گام دوم انقلاب آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۱۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، گردهمایی سراسری۳۰۰ نفر از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مشهد مقدس با موضوع گام دوم انقلاب با حضور دکتر مجتبی زارعی مسئول بسیج اساتید، دکتر طهران چی رییس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به‌کار کرد.

دکتر سید محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض خیر مقدم اظهار داشت: هدف از برگزاری این اجلاس تبیین نظریه نظام انقلابی در بیانیه گام دوم است، انسجام‌بخشی سازمانی و همچنین رسیدن به راهکارهای عملی و اجرایی توسط کمیسیون‌های هفت‌گانه از وظایف ماست، کمیسیون‌های انقلابی بلافاصله پس از پخش گام دوم تشکیل شدند و امروز نیز به تأیید ریاست دانشگاه آزاد رسید.

سیدمحمود هاشمی بیان کرد: مأموریت بسیج در راستای تحقق امور ذکر شده در بیانیه گام دوم است، کمیسیون‌های هفت‌گانه از شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند و چالش‌های اساسی در آینده در این حوزه شاهد خواهیم بود، ما نیز در دبیرخانه در راستای تحقق اهداف خود فعال هستیم، دال مرکزی بیانیه گام دوم در کنار مؤلفه جوانان، نظریه نظام انقلابی است.

وی ادامه داد: نظام انقلابی جهت است، این نظام سه فاکتور اساسی دارد که از آنها می‌توان به ساختار اشاره کرد، در دوران تحول دانشگاه‌ها علاوه بر سایر تکالیف خود در بخش ساختار نیز اقداماتی انجام شده است، کارگزار و خروجی انقلابی نیز از دیگر مولفه‌های موجود برای ایجاد نظام جهت‌دار است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد تصریح کرد: باید در کمیسیون‌ها راهکارهای مختلفی ارائه و به معنویت توجه شود، جوشش و حرکت باید در تمامی بخش‌ها جاری باشد و در دانشگاه‌ها نیز خط‌مشی تعیین شود ما باید نقش خود را به‌خوبی ایفا کنیم.
ارسال نظرات