فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمن به دنبال منحرف کردن مسیر انقلاب است/ شهدا انقلاب را تاکنون حفظ کرده اند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن و در راس آنها، استکبار جهانی به دنبال منحرف کردن مسیر انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۰۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار، امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اولین یادواره وزارت نیرو و مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج کارمندان که در سالن سینما هلال زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن از کشور و نظام و انقلاب ما عصبانی بوده و به دنبال ایجاد انحراف در مسیر راه انقلاب می باشد.

وی گفت: دشمن در طی چهل سال گذشته به دنبال گرفتن شاخصه های انقلاب و نظام را از کشور و مردم ما بگیرد، آمریکایی ها به دنبال این بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، آنان به دنبال این هستند تا مسیر انقلاب را دچار انحراف کنند و در این خصوص در طی چهل سال اخیر هزینه های بسیار و پشتیبانی های زیادی انجام داده اند تا بتوانند انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند اما در تمام عرصه ها آنان بودند که ذلیل و خار شده اند.
وی تاکید کرد: اگر امروز شاهد فعالیت اشتبار جهانی در کشورهایی به مثل یمن، افغانستان، سوریه و غیره هستیم، برای این است که آنان می خواهند مسیر دسترسی به این انقلاب را برای خود هموار و آسان کنند.

وی با بیان این نکته که ملت، شهدا و رهبر معظم انقلاب اجازه موفقیت به دشمن را نمی دهند، تاکید کرد: مردم در طی چهار دهه اخیر ثابت کرده اند همیشه جلوتر از مسئولین بوده اند و هرجا احساس کردند که قدرت نظام رو به ضعیف شدن است، پای کار بوده و نگذاشتند دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما با پیروی از فرامین امام راحل (ره) در گذشته و امروز با گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن، هیچ عقب گردی در حوزه انقلاب نخواهیم داشت، امروز همه وظیفه داریم در مقابل هر حادثه ای که نظام اسلامی را دچار چالش می کند بایستیم و استقامت کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات