در حسینیه ایران؛

اولین نشست علمی-آموزشی بین الملل پیرغلامان حسینی برگزار شد

ولین نشست علمی-آموزشی بین الملل پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران، در سه محور اصلی "ادیان توحیدی، همگرایی جهانی و حمایت از مستضعفان"، "در حسینیه بیت العباس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۲۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اولین نشست علمی-آموزشی بین الملل پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران، در سه محور اصلی "ادیان توحیدی، همگرایی جهانی و حمایت از مستضعفان"، " امت واحده، وحدت اسلامی در پرتو اهل بیت (ع) " و "فرهنگ حسینی، الگو تمدن اسلامی و اراده انقلابی" در حسینیه بیت العباس یزد برگزار شد.

هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی صبح امروز در سالن همایش‌های کریاس پالاس میبد با حضور بیش از ۸۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر کشور و ۴۵ پیرغلام بین المللی از ۲۵ کشور دنیا در میبد آغاز بکار کرد.

اسقف آنتوان ضوء موسینیور درئیس کمیته اسقف‌های مارونی لبنان در نشست علمی آموزشی بین المللی پیرغلامان حسینی که در بیت العباس یزد برگزار شد، اظهار داشت: عاشورا، احیای ارزش‌های انسانی، الهی، اخلاقی، اجتماعی و تمدنی در عالم کنونی است.
ضوء موسینیور با بیان اینکه امام حسین جان خود و عزیزان خود را داد تا ما را از تعصب و تروریسم به دور کند، افزود: امروزه منطقه شاهد تروریسم است که استکبار جهانی این رو زمینه‌سازی و پشتیبانی می‌کند و راه امام حسین راه وحدت امت و دور شدن از تعصب‌ها و ترور‌ها و تروریسم‌هایی است که امروزه در مقابل امت و برای تفرقه آن‌ها شکل گرفته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: امروزه منطقه شاهد تروریسم است که استکبار جهانی این رو زمینه‌سازی و پشتیبانی می‌کند و راه امام حسین راه وحدت امت و دور شدن از تعصب‌ها و ترور‌ها و تروریسم‌هایی است که امروزه در مقابل امت و برای تفرقه آن‌ها شکل گرفته‌اند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار