خبرهای داغ:

ولایت فقیه نگهبان ارزش ها/نوک حمله پیکان دشمن ولایت و تئوری ولایت فقیه است

استاد حوزه علمیه قم گفت:نگهبان ارزش ها ولایت فقیه است و نوک حمله پیکان دشمن هم ولایت فقیه و تئوری ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۷۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
نگهبان ارزش ها ولایت فقیه/نوک حمله پیکان دشمن ولایت و تئوری ولایت فقیه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود وزیری یزدی در یادواره ۳۰ شهید روستای گلستان بخش بسطام شهرستان شاهرود به میزبانی محله پرو در مسجد جامع این منطقه در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به آیه قرآن کریم اظهار کرد: زبان حال شهدا را خداوند در قرآن بیان می کند که چه بسیارند مردان خدایی که در رکاب پیامبران مردانه جنگیدند اما بدانید سه کار نکردند که اول در مقابل جانفشانی که کردند سست نشدند و در مقابل موج یهگمبم نقشه های خانه برانداز دشمن رنگ نباختند و دوم ذره ای در اراده پولادینشان برای ادامه راه خللی وارد نمی شود و سوم تن به تسلیم شدن هم نمی دادند یعنی همنوا و همرنگ با دیدن قدار نمی شدند.
وی افزود: این مجالس برپا می شود که به این سوال جواب داده شود که اگر شهدا امروز با بدن زنده بودند که خداوند می فرماید شهدا تا ابد زنده اند و نزد خدا روزی می خورند، از ما ملت چه می خواستند؟! که شما شاید بگویید با توجه به مشکلات امروز و فشار اقتصادی آیا نا و نوایی باقی گذاشته است که شهدا از این حال ما آگاهند.
استاد حوزه و دانشگاه قم خاطر نشان کرد: روشنگری و پاسخگویی یکی از درخواست های شهدا از ماست چرا که زمان ارتباطات آسان و زیربنایی است و همین ارتباط خطرساز و آسیب‌زا است و این مشکلات مثل حجاب و عفاف عللش آن هست که این مسئله آنگونه که باید جانیفتاده است، بانک بدون ربا را تشریح نکردیم و این شبهات در جان و ذهن جوانان غوغا می کند و دشمن آتش بیار معرکه هستند و شهرهای ما مبتلا به نمونه های هنجارشکن شود و شهدا اگر باید به زبان سرخ می خواهد اول خودت مجهز شد و اسلام را بشناس و شبهات را حل کن.
وزیری یزدی با بیان اینکه همه ما مسئول هستیم نسبت به آگاهی و روشنگری خانواده و جامعه تصریح کرد: دشمن آمده از ولایت فقیه یک بتی درست کرده تا بین امام و امت اختلاف ایجاد کند که از طریق شبهات مختلف و آیا ما برای حل این شبهات تلاش کردیم در کنار برطرف کردن نیازهای مادی خانواده و جوانان.
وی ادامه داد: حراست و پاسداری از ارزش های اسلامی دیگر خواسته شهدا از ماست که در مصاحبه ها و وصیت نامه های خود بر این نکته تاکید داشتند و حفظ این نظام جمهوری اسلامی خواسته شهداست.
وی با بیان اینکه تنها کشور مستقل در جهان به اعتراف تکنوکرات‌ها ایران اسلامی است گفت: این استقلال که به بهای سنگینی بدست آمده افتخار و عزت نیست؟ آمریکا بیان می کند بدون هیچ پیش شرطی آماده مذاکره هستیم که رهبر انقلاب تودهنی محکمی به آنها زدند.
وزیری یزدی گفت: ملت ما مردانه ایستاده و از عزت خود پاسداری کرده است و هیچ کجای دنیای کشوری مثل ایران که اطرافش متشنج باشد و سالم از دست برد دشمن مانده باشد که نمونه آن ترکیه است که حامی داعش بود و از تجاوزات و ترور و ناامنی های داعش در امان نماند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این پهپادی که پدافند سپاه زد ۲۰۰ میلیون دلار نرخ آن است که روزنامه های امریکایی بیان کردند و ارتفاع آن ۶۶ هزار پا بود که برای تجسس و جاسوسی آمده بود و با شلیک اول ما ساقط شد و چند روز بعد مستشاران روسیه آمدند که ما با چه سامانه ای آن را ساقط کردیم.
وی با بیان که دنیا مبهوت زدن این پهپاد پیشرفته بود افزود: بعد از این موضوع آنها تصمیم حمله قطعی به ایران گرفت و پیام دادیم هر کجا را بزنید محکم پاسخ می دهیم و پیام دوم آمد که ما نقطه کوری می زنیم که جواب شنیدند هر کجا را بزنید می خورید و هر نقطه ای که تامین کننده منافع آمریکا باید می تواند هدف ایران باشد و دو‌ کشور عربستان و اسرائیل از امریکا خواستند کاری نکند چرا که آنها از بین خواهند رفت.
وزیری یزدی با تاکید بر اینکه آیا کشورهای اروپایی مثل ما اینگونه مقتدر و مستقل هستند اظهار کرد: هیچ کشوری در جهان استقلال و عزت و ابهت و نفوذ ایران را در اعماق جان ملت های عالم ندارد که این به برکت اسلام ناب و امام و رهبری و شهداست که باید قدر بدانیم.
وی با بیان اینکه نگهبان ارزش ها ولایت فقیه است و نوک حمله پیکان دشمن هم ولایت فقیه و تئوری ولایت فقیه است ادامه داد: درخواست شهدا امروز بصیرت است و حق را از باطل شناختن و به دلیل مشکلات اقتصادی پشت شهدا را خالی نکرده و نکنیم.
وی با بیان اینکه این نظام اسلامی مولود سه پدیده غدیر، عاشورا و انتظار است اظهار کرد: به بهانه مشکلات اقتصادی آیا باید پشت انقلاب و ولایت فقیه را خالی کرد؟! شهدا از تضعیف باورهای مردم، تخریب بافت ملی از طریق شایعات و داستان ها و جوک ها و ترویج فرهنگ بیگانه ناراحت هستند.
وزیری یزدی با تاکید بر اینکه شهدا از ما طلبکار هستند گفت: تنها راه ادامه دادن راه شهدا از طریق اسلام ناب محمدی(ص) و با حضور راست‌قامتان مردم انقلابی پشت رهبر انقلاب محقق می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها