خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: بازار باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و اصناف نیز با در دست گرفتن پرچم اقتصاد، فرهنگ جامعه را مدیریت کنند.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۹۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، عباس حسن پور شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز ملی بسیج اصناف که به همت سازمان بسیج اصناف در سالن اجتماعات اتاق اصناف قم برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات کشور تنها با اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی رفع می‌شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان داشت: رهبر انقلاب در این بیانیه مطالب مهمی را پیرامون موضوع‌های مختلف بویژه اقتصاد مطرح فرمودند: و وضعیت اقتصادی کشور طی ۴۰ سال گذشته و حتی دوران ستم شاهی را به تصویر کشیدند، به همین علت تبیین این بیانیه برای اصناف مانند سایر اقشار جامعه ضروری می‌باشد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن ۹۷ در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.

وی با اشاره به اطلاعات جامع و کامل رهبر انقلاب در مورد مسائل اقتصادی گفت: رهبری مانند یک کارشناس اقتصادی خبره و باتجربه درد‌ها و مشکلات را به زیبایی بیان می‌کنند.

رئیس بسیج اصناف کشور همچنین ضرورت سپردن امور اقتصادی کشور به دست افراد کاردان و متخصص را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: توزیع اقلام و کالا‌های مهم مانند گوشت و لبنیات باید توسط اصناف صورت گیرد.
 
حسن پور با اشاره به ظرفیت‌های عظیم اقتصادی در قم گفت: در این استان پس از گردشگری مذهبی و فرش خوشه‌های صنعتی مانند کفش و دمپایی حرف اول را در کشور می‌زند، از این رو باید با تامین مواد اولیه زمینه توسعه و رونق بیش از پیش اقتصاد را در این استان فراهم کنیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور همچنین اصناف را بازوان توانمند اقتصادی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اصناف به قشر ضعیف و محروم جامعه کمک‌های زیادی می‌کنند، و این موضوع باعث جلوگیری از گسترش فقر در جامعه شده است.
وی همچنین با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و تسلیحاتی کشور آن را بزرگترین افتخار و مایه یاس و ناامیدی دشمن دانست و افزود: دشمن درصدد نفوذ همه جانبه در ارکان کشور است، و ما باید مسائل سیاسی را به صورت ریشه‌ای با مردم در میان بگذاریم.

در این آیین هشت صنف و اتحادیه نمونه و برتر قم تجلیل شدند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها