سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی با حضور در ستاد فرماندهی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) از نزدیک آمادگی های رزمی این لشکر را مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۲۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی از بازرسین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه با حضور در صبحگاه مشترک لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) از نزدیک با پایوران لشکر 27 به گفت و گو پرداخت.

وی در جمع پاسداران لشکر27 با ادای احترام به شهدای لشکر27 محمد رسول الله (ص) افزود: این لشکر پرافتخار و خط شکن در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفرید و در این راه مقدس شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب نمود. درود خدا به ارواح طیبه این شهدای عزیز بویژه سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان که ان شاا… این سردار قهرمان به سلامت  و به زودی به آغوش ایران اسلامی بازگردد.

سردار عراقی در رابطه با حضور بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح در لشکر 27 خاطر نشان کرد: در این بازدید آمادگی های رزمی، امنیتی، جسمانی و نطامی در بالاترین سطح مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: دشمن از همین صلابت و استواری شما جوانان می ترسد و می داند که اگر قصد تعرض احتمالی به این کشور را در سر داشته باشد با مشت محکمی از سوی نیروهای مسلح کشورمان مواجه و با خفت و خواری مواجه خواهد شد چرا که پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی را بر دهان مستکبران خواهند زد.

ارسال نظرات