فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان

دولت و سپاه خدمت‌گزار و نوکر مردم هستند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هر جایی که دولت با مشکل مواجه می‌شود ما ورود کرده و خلاها را پر می‌کنیم، این امر مایه مباهات و افتخار است زیرا ما و دولت نوکر مردم هستیم.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۷۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در حاشیه افتتاح پروژه های سپاه لرستان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، با اشاره به اینکه محرومیت زدایی یکی از وظایف مهم و اصلی سپاه است، اظهار کرد: دامنه محرومیت زدایی در حوزه عمرانی و غیرعمرانی زیاد و متنوع است، بنابراین هر جایی که دولت با مشکل مواجه می‌شود ما ورود کرده و خلاها را پر می‌کنیم ، این امر مایه مباهات و افتخار است زیرا ما و دولت نوکر مردم هستیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ما محرومیت زدایی را بر اساس اطلاعات مردم دریافت می‌کنیم، گفت: فعالیت ما زیاد و متنوع است به طوری که از همین سازه‌های بیرانشهر پانصد تفاهم‌نامه در دیگر نقاط منعقد کرده‌ایم، یا اینکه قرارداد ساخت ۲۱۰۰واحد مسکونی را با بهزیستی و کمیته امداد برای سیل زدگان بسته‌ایم.

 

کشکولی تاکید کرد: در شرایط فعلی که فشار اقتصادی زیادی بر مردم بر اثر تحریم‌های ظالمانه تحمیل شده نیاز به کار بیشتر است، هر چند از سراشیبی تحریم‌ها خوب عبور کرده‌ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در شرایط کنونی از اقتدار برخوردار است؛ امروز دنیا به دنبال وصل شدن به ما به عنوان یک قدرت جهانی است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه قدرت ما مردم است و نه تانک و موشک، گفت: البته موشک و پهباد و نیروی انسانی هم داریم.

 

کشکولی تاکید کرد: وضع کلی کشور خوب است اما باید حوصله و صبر کنیم و پشتیبان هم باشیم .

 

وی افزود: همدیگر را تضعیف نکنیم و از هر تفرقه دوری کنیم زیرا در شرایط فعلی هر نوع تفرقه برای ما سم استگفت: در شرایط کنونی نباید یکدیگر را تضیعف کنیم چرا که تفرقه در کشور ما الان سم است به ویژه اکنون که به انتخابات مجلس نزدیک می شویم.

 

وی با بیان اینکه توصیه ما به کاندیداها این است که از توانمندی های خود بگویند، هنجار شکنی و سیاه نمایی نکنند و وحدت را مخدوش نکنند افزود: سیاه نمایی مردم را مائوس میکند در حالی که ما نیاز به مشارکت زیاد و حداکثری همه جناح ها و فکرها و سلیقه ها و رقابت های جدی باشیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: کاندیداها در رقابت های خود نباید دعوای قومی و مذهبی راه بیندازند، قومیت ها در کشور ما یک فرصت است آن را به تهدید تبدیل نکنیم.

 

وی با بیان اینکه به صورت خصوصی به کاندیداها عرض کرده ایم و بازهم می گوییم، هرچه می خواهند بگویند اما وحدت مخدوش نشود، دل مردم خالی نشود. امید مردم را ناامید نکنیم، تصریح کرد: باید از گذشته باشکوه کشور بگوییم، گذشته ما پرافتخار است، ۴۰ سال است کار کرده ایم برای مردم، البته باید شب و روز کار کنیم و روند خدمت رسانی به مردم با قوت استمرار یابد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: به گونه ای حرف نزنیم که هیچ کسی کاری نکرده و فلان کاندیدا می خواهد همه مشکلات بشریت را یک شبه حل کند. وعده غیرقابل دسترس ندهیم.

 

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه باید همه باهم باشیم و تلاش کنیم فضا را باز کنیم هرکسی بیاید کاندید شود، حرف بزند و نظرش را بگوید، افزود: سعی کنیم مشارکت را بالا ببریم تا چشم دشمنان را کور کنیم. این مشارکت قدرتش از موشک خیلی بالاتر است.  

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار