خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه و مشاور با بیان اینکه خدام اهل بیت بودن مقام حضرت جبرئیل و اسرافیل است، گفت: باید بستر را فراهم کنیم تا جوان تراز انقلاب تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۲۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

باید بستر تربیت جوان تراز انقلاب را فراهم کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‎الاسلام حسن رحیمی مهران در گردهمایی فصلی خادمین حسینی اظهار داشت: انقلاب ما ثمره حرکت حضرت علی(ع) است و همه ائمه(ع) این کار را انجام دادند تا انقلاب اسلامی ما به دست امام خمینی(ره) رسید و پیروز شد.

وی با بیان اینکه خدام اهل بیت بودن مقام حضرت جبرئیل و اسرافیل است، گفت: باید بستر را فراهم کنیم تا جوان تراز انقلاب تربیت کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تراز انقلاب بودن دارای سه مرحله است، افزود: اولین مرحله معرفت افزایی است و معرفت به تنهایی فایده ندارد.

وی با بیان اینکه دومین مرحله محبت، است معرفتی که محبت نیاورد، معرفت نیست و ما باید تشنه هیئت و خدمت باشیم، ادامه داد: سومین مرحله تبعیت است و این فضل خداوند است و برای رسیدن به این محبت امام حسین(ع) بسیار زحمت کشید.

رحیمی‌مهران با اشاره به اینکه نتیجه محبت اطاعت و تبعیت است، تاکید کرد: تبعیت سه نوع شامل تبعیت در فکر، حس و عمل است.

وی با بیان اینکه خادمین هیئت باید آگاهی کامل داشته باشند، گفت: اصل نظم، تقابل و انتقادپذیری وظیفه خدام تراز هیئت است که باید در مسیر تحقق اهداف امام حسین(ع) و تمام انبیاء و اولیاء حرکت کنیم و اگر به این سه تراز رسیدیم خادم تراز هیئت می‌شویم و این اصلی‎ترین کار ما است

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات