رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

هلال احمر در کنار وظایف امدادی وظایف فرهنگی، اجتماعی هم دارد

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: جمعیت هلال احمر وظایف امدادی دارد ولی در کنار آن توجه به مباحثقرهنگی اجتماعی از دیگر وظایف این جمعیت است.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۳۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اصغر پیوندی در آیین افتتاح مدارس ساخته شده هلال احمر در هریس و وزقان، افزود: مردم سرمایه اجتماعی هستند و توجه به نیازها و رفع آن ها از وظایف فرهنگی و اجتماعی است که تلاش داریم در کنار وظایف امدادی به آن ها توجه و عمل کنیم که کمک به سخت مدرسه استثنایی جزو این وظایف است.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر بر اساس وظایف خود در داخل و خارج کشور برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان فعالیت می کند و همواره در راستای ترویج ارزش های اسلامی تحتزعامت رهبر فرزانه انقلاب است.

مدرسه استثنایی چهار کلاسه باغچه بان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد 171 میلیون ریال در هریس و مدرسه 12 کلاسه صلح با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد و 200 میلیون ریال در ورزقان که توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام ساخته شده ظهر امروز با حضور علی اصغر پیوندی؛ رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار