رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پیر غلامان حسینی را مبلغ حقیقی اسلام، گفت: آنان باید در راستای تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری، به جوانان در عزاداری های حسینی اهمیت بدهند.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۶۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت السلام و المسلمین «محمد قمی» رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشوردر آیین اختتامیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که امور باید به جوانان واگذار کنیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری خودش به عنوان پیرغلامان امام حسین پرچم جوانگرایی را دست گرفته و باید همگی این اقدام را ملاک عمل خود قرار دهند.
وی افزود: گام بعدی به درگاه اهل بیت مکمل تلاش‌های سالیان دور پیر غلامان است که پرچم جوان گرایی در گام دوم در عرصه هیئت داری به دستان پیر غلامان است.
قمی با بیان این‌که توجه به بحث خانواده و ترویج عدالت و حق گرایی یکی از مهمترین رسالت مداحان و ذاکران اهل بیت است، ادامه داد: مداحان اهل بیت مبلغین ارزش‌های اسلام و انقلای هستند که باید با توجه به اهمیت جوانگرایی این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه پیر غلامان پیشگام خدمت به مکتب اهل بیت و سیدالشهدا هستند یادآور شد: این عزیزان خادمین واقعی اهل بیت (ع) هستند.
انتهای پیام
ارسال نظرات