خبرهای داغ:
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دولت در استان از طرح‌های اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۰۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

علیرضا آخوندزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: اعتبار این طرح‌ها که از محل مشترک صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال روستایی پرداخت شده است، برای 50 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

وی افزود: صندوق آذربایجان غربی از ابتدای این طرح 570 میلیارد ریال تسهیلات برای 1055 طرح پرداخت کرده است، که انتظار می‌رود در شش ماهه دوم کل اعتبار تخصیصی را جذب کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: افتتاح دو طرح ورزشی در شاهین‌دژ، تولید ادوات کشاورزی در خوی، کارخانه شن و ماسه‌بندی در مهاباد، تولید صنایع مبل و صنایع وابسته و شهر کودک در ارومیه، صنایع نساجی و تولید پوشاک در نقده و طرح بوم‌گردی و بازیافت پلاستیک در اشنویه از طرح‌هایی بود که در آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت افتتاح شده یا به بهره‌برداری رسیدند.

آخوندزاده گفت: صندوق کارآفرینی امید علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی، طرح روستای بدون بیکار، هر روستا یک محصول، صندوق‌های خرد محلی از جمله طرح‌هایی است که اجرا می‌کند.

وی اظهار کرد: امید است که بتوانیم کسب و کار را به صورت منطقه‌ای توسعه بدهیم و در این راستا صندوق کارآفرینی امید استان با شناسایی 12 روستای هدف و 90 صندوق خرد محلی زنان روستایی توانسته است در اشتغال روستائیان گام‌های خوبی بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات