خبرهای داغ:

خودکفایی کشور در دستیابی به بسیاری از سامانه‌های پدافندی

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) گفت: با تکیه بر توانمندی‌های داخلی جوانان با همه محدودیت‌ها و کاستی‌ها در اکثر حوزه‌های نظامی در طراحی و تولید به خودکفایی رسیده‌ایم و بسیاری از سامانه‌های پدافندی در اختیار ما است.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۴۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شمسعلی اسدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم با اشاره به سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء اظهار کرد: فرهنگ کار و تلاش و همت مضاعف در مسیر پیشرفت در حوزه نظامی کشور در جریان است و همین امر موجب انصراف دشمن از تصمیم حمله نظامی می‌شود به طوری که ماشین جنگی جرأت ورود به حریم نظام اسلامی را ندارد.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با تاکید بر آمادگی و توان رزمی و قدرت بومی نظامی بالای جمهوری اسلامی ایران که توسط رهبری هدایت می‌شود خاطرنشان کرد: مردم ما نشان داده‌اند با نثار جان و مال خود پرچم عزت و کرامت را در کشور همواره سرافراز نگه می‌دارند.

وی بیان کرد: با تکیه بر توانمندی‌های داخلی جوانان با همه محدودیت‌ها و کاستی‌ها در اکثر حوزه‌های نظامی در طراحی و تولید به خودکفایی رسیده‌ایم و بسیاری از سامانه‌های پدافندی در اختیار ما است.

اسدی با اشاره به به کارگیری انبوهی از این سامانه‌ها برای پوشش دفاعی کشور خاطرنشان کرد: به همین خاطر تمام حریم هوایی کشور تحت رصد یکپارچه قرار دارد.

وی با اشاره به انواع توپخانه‌ها و سامانه‌های موشکی فعال کشور و رونمایی از سامانه ضد موشک‌های دوربرد و بالستیک گفت: سامانه‌های پوشش زمین پایه و هواپایه و سامانه‌های کنترل ترافیک پدافند هوایی خارج از تصور بوده است.
ارسال نظرات