فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان گفت: بزرگترین جهاد، خدمت رسانی بی منت به محرومین و مستضعفین می‌باشد
کد خبر: ۹۱۶۹۹۶۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان سرخه با اشاره به اینکه تمامی برنامه ریزی دشمن در جنگ نرم تحمیلی بر علیه انقلاب اسلامی در دو بحث جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و جنگ فرهنگی انجام گرفته است گفت: امروز به لطف فرماندهی کل قوا و امور جهادی انجام گرفته در نیرو‌های مسلح، جنگ نظامی از دستور کار دشمنان به ویژه آمریکا خارج شده است و برنامه ریزی‌های گسترده‌ای در حوزه جنگ نرم توسط دشمن صورت گرفته است.
دامغانی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین تمرکز دشمن بر روی مسائل اقتصادی و فرهنگی می‌باشد و تحریم‌های بسیاری علیه مردم اعمال نموده است و مردم را تحت فشار قرار داده است افزود: مردم ما همچنان مقاومت نمودند و محکم و استوار و گوش به فرمان، ولی فقیه در برابر دشمن ایستاده اند. از برنامه دشمنان تهی کردن انقلاب و کشور از منابع قدرت است و هدف از انعقاد برجام و خروج از برجام را نیز در همین راستا ارزیابی می‌شود. در حال حاضر بزرگترین جهاد، خدمت رسانی بی منت به محرومین و مستضعفین می‌باشد و از ملزومات همدلی و هماهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل به فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.
وی تصریح کرد: با همکاری هرچه بیشتر و عمل به وظایف خود در راستای دستورات، ولی امر و باتوجه به گسترش روزافزون انقلاب اسلامی، این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها