خبرهای داغ:
فرماندار سرخه گفت: در همه استان‌ها و شهرستان‌ها برای حفظ نظام همه باید یکدل و همراه باشند
کد خبر: ۹۱۶۹۹۶۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، علی مویدی زاده فرماندار سرخه در جلسه دیدار عباسعلعی کاظمی فرمانده ناحیه سرخه به مناسبت هفته دولت در فرمانداری با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای فرمودند: شهید رجایی و باهنر اسوه و الگوی ما هستند و هیچ گاه در تاریخ ما نباید فراموش شوند و به عنوان الگو در حوزه دولت و سایر عرصه‌های حاکمیت هستند گفت: در هفته دولت در سطح شهرستان سرخه ۳۸ میلیارد پروژه افتتاح خواهد شد و علی رغم تحریم‌ها و فشار‌های دشمن برروی کشور ایران سرمایه‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح پروژه‌ها نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش داشته است همه این اقدامات بدان معناست که میزان توجه به مردم و رسیدگی به مردم افزایش یافته و باید حتی بیشتر هم شود. این نشان از پایداری و تداوم نظام اسلامی و امید به مجموعه نظام مردم است.
وی با بیان اینکه سپاه در کنار دولت قرار دارد و با تمام توان در جهت خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی تلاش می‌نماید افزود:سپاه عاشقانه و مظلومانه در همه عرصه‌ها بدون هیچ چشم داشتی حضور دارد و سپاه به عشق به انقلاب و نظام اسلامی فعالیت می‌کند. دشمن در تلاش برای از بین بردن کارآمدی نظام است و در عرصه‌های بین المللی و منطقه‌ای شرایط بسیار حساس شده است و هر حرکتی باید حساب شده باشد. در کنار مقاومت جبهه مقاومت، دسیسه‌های دشمن وجود دارد و آنچه اهمیت دارد وفاق بین مردم و مسولین است.
فرماندار تصریح کرد: در همه استان‌ها و شهرستان‌ها برای حفظ نظام همه باید یکدل و همراه باشند که این باعث یاس دشمن و بالا رفتن امنیت ملی کشور خواهد شد. با رهبری مقتدرانه رهبر انقلاب و توجه و تامّل در تذکرات ایشان این مسیر بهتر طی خواهد شد و همه اقدامات ما باید در جهت حفظ حرمت نظام باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها