خبرهای داغ:

همایش مبلغین اعزامی به رده‌های سپاه در تیپ ۸۳ امام صادق (ع) برگزار شد + تصاویر

همایش مبلغان اعزامی به رده‌های سپاه ویژه محرم الحرام سال ۱۴۴۱، در تیپ ۸۳ مستقل امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۳۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش مبلغان اعزامی به رده‌های سپاه در محرم الحرام ۱۴۴۱، در تیپ ۸۳ مستقل روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در این همایش با تاکید بر اینکه آنچه روحانیت تاثیرگذار را از دیگران متمایز می‌کند داشتن قدرت تحلیل و حل مسائل است، اظهار داشت: امروز وقتی صحبت از جایگاه ایران اسلامی است، نیاز به تصویری امید بخش، تصویر چند دهه از مجاهدت مردم، تاثیرات نظام جمهوری اسلامی در منطقه، پیشرفت کشورمان در حوزه فناوری و دانش است.

وی افزود: بیان ضعف‌ها و انتقاد‌ها باید هوشمندانه باشد و پررنگ کردن آن‌ها کار اشتباهی است، کار مبلغین، تربیت نسلی است که بتوانند عبادالرحمان باشند و چشمانشان به جهان معنویت باز و سیطره دنیا نزد آن‌ها کوچک باشد.

بهجت پور ادامه داد: باید از کانون اصلی انقلاب (بسیج و سپاه) که پیشران نظام هستند، مراقبت کنیم. محور فعالیت‌ها باید همراه کردن جریان بسیج با خواسته‌های مقام معظم رهبری (حفظه الله) در اقتصاد مقاومتی باشد. کار ما روحانیون این است که امت را پشت سر رهبری نگه داریم.

در ادامه حجت الاسلام بهادری مسئول جذب و اعزام تیپ ۸۳ امام صادق (ع) گفت: همیشه تلاش کنیم در مسیر تبلیغی مان شهدا را نیز شریک کنیم تا خداوند توفیق شهادت در راه خودش را نیز نصیب ما بفرماید، اما در کنار همه این‌ها دفاع از ولایت چه ولایت اهل بیت (ع) و چه ولایت فقیه از اهمیت زیادی برخوردار است. ولایت فقیه ادامه و استمرار ولایت ائمه اطهار (ع) است.

در پایان از روحانیون فعال در ماه مبارک رمضان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار