راه اندازی کاروان "از جبهه تا محله" در شاهرود

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از راه اندازی کاروان خدمت با عنوان (از جبهه تا محله) به مناسبت هفته دفاع مقدس در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۶۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
حسین ابوذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به راه اندازی کاروان خدمت با عنوان از (جبهه تا محله) در شاهرود اظهار کرد: این کاروان با همکاری بسیج دانشجویی و قرارگاه شهید شاطری و شورای محلات پنجگانه اسلامی شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی افزود: این کاروان از ۳۰ شهریورماه تا ۴ مهرماه در محلات اسلامی شاهرود اقدام به انجام خدمات عمرامی و فرهنگی می‌نماید.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: ساخت و ساز خانه، برق کاری، دیوار نویسی، ساخت منزل مسکونی و فعالیت‌های دیگر خدماتی و فرهمگی از اولویت‌های فعالیت در این کاروان است که با حضور دانشجویان بسیجی و بسیجیان این محلات اجرا خواهد شد.
وی هدف از اجرای این کاروان را بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران این دوران که با اخلاص در سنگر جبهه سخت و نرم در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نمی‌کردند عنوان کرد و افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس هم در خط مقدم نبرد با دشمن و در پشت جبهه و در خدمت به محرومین و مردم پیشقدم بودند و امروز برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی نیاز به همان روحیه خدمت و جهاد سازندگی هستیم و این طرح‌ها در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار