خبرهای داغ:

اجرای طرح کمک به دانش آموزان نیازمند در شاهرود

به همت قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود، طرح کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی در محلات پنجگانه اسلامی شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۷۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی اجرای طرح کمک به دانش آموزان نیازمند محلات اسلامی شاهرود با حضور معاونت اجتماعی سپاه ناحیه، مسئول بسیج رسانه شهرستان، دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی و فعالین فضای مجازی شهرستان از جمله جارچی در اتاق جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام مهدی اسماعیلی با تاکید بر توجه به قشر آسیب پذیر جامعه به وضعیت تحصیل دانش آموزان در محلات اسلامی شاهرود اشاره‌ای کرد و گفت: برخی از خانواده‌های این محلات به دلیل اینکه نمی‌توانند مایحتاج تحصیلی فرزندان خود را تامین کنند از فرستادن آن‌ها به مدرسه امتناع می‌کنند که باید به حال این موضوع چاره‌ای اندیشه شود.
وی با بیان اینکه به همت جمعی از خیرین از سال گذشته در حال جمع آوری مایحتاج برای دانش آموزان نیازمند در این محلات برای ادامه تحصیل هستیم افزود: تاکنون جمعی از خیرین برای کمک به این دانش آموزان کمک‌هایی را مصروف کرده اند که کم است و باید همه در این مسیر تلاش کنند.
دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود خاطر نشان کرد: در راستای جمع آوری کمک از همه خیرین تلاش داریم طرح کمک به دانش آموزان نیازمند را اجرایی کنیم که در این طرح از همه خیرین و نیکوکاران دعوت می‌کنیم به کمک ما بیایند تا سال تحصیلی جدید همه دانش آموزان بتوانند در کلاس درس حاضر شوند.
سرهنگ پاسدار محمدجلیلی نیز در این نشست بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها در ترویج این امر تاکید و درخواست کرد تا از این مسیر‌ها و سایر راه‌ها در جذب خیرین برای کمک به دانش آموزان نیازمند تلاش شود.
محمد نادمی فعال فضای مجازی نیز در این نشست با ارائه پیشنهاداتی و بیان تجربیات در در جمع آوری کمک در فضای مجازی برای نیازمندان در همکاری در اجرای این طرح تاکید کرد.
علی عامری نیز با تقدیر از دست اندرکاران این طرح بر همکاری و همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران برای اجرایی شدن این طرح و کمک برای جذب خیرین شهرستان تاکید نمود.
در این جلسه در خصوص نحوه اطلاع رسانی و جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند بحث و تبادل نظر شد و تصمباتی برای اجرای هدفمند و اثرگذار آن اتخاذ شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها