خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
همایش "خاکریز‌های مجازی" با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج و فعالان فضای مجازی استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۱۰۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوستدار در همایش "خاکریزهای مجازی" که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج برگزار می شد، با اشاره به اینکه فعالیت بصیرتی در فضای مجازی از دیدگاه اهل بیت(ع) ارزشمند است، اظهار داشت: حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد.

استان فارس در بخش آموزش سواد رسانه داری رتبه نخست کشور است/ هر اراده ای که رئیس سازمان بسیج در فضای مجازی داشته باشد را بر آورده می کنیم

وی در ادامه افزود: در ساختار جدیدی که در طی یکسال اخیر ابلاغ شده ماموریت های متعددی برای فضای مجازی پیش بینی شده است، نخستین ماموریت تشکیل، شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی است.

سرهنگ دوستدار با اشاره به اینکه در حوزه جریان سازی می توانیم هر اراده ای که رئیس سازمان بسیج داشته باشد را بر آورده کنیم، اضافه کرد: در نهضت آموزش سواد رسانه در رتبه نخست کشور قرار داریم و طی چندماه گذشته 150 هزار نفر-ساعت کلاس و دوره آموزشی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تلاش کرده ایم که مدرسانی را در شهرستان ها تربیت کنیم که مشکلی برای آموزش به وجود نیاید، و طی این مدت 300 مدرس در سطح استان آموزش داده شده اند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس در ادامه با بیان اینکه امروز مهمترین ماموریت بسیج شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و بیان واقعیت های غرب به جامعه می باشد بیان داشت: توجه به مسائل فرهنگی در راس برنامه های تولید محتوای ما قرار داشته است و محتوا های بسیار خوبی در بخش حجاب و عفاف و تثبیت حرم سوم اهل بیت(ع) انجام شده است، همچنین راه اندازی کمپین دخترم دوستت دارم نیز یکی دیگر از تولید محتواهایی بوده که در این بخش انجام شده و تاثیرگذار بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها