دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شعار محوری هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر امسال، نهضت حسینی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی است.
کد خبر: ۹۱۷۰۱۹۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در نشست خبری هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: یکی از فلسفه قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است که این فریضه دینی از زمان پیروزی انقلاب تا کنون و قبل از انقلاب وجود داشته است تا اینکه ستادی راه اندازی شد که موسس آن امام خمینی(ره) بود.

علی رزمجو افزود: این ستاد اول در سطح کشور و همچنین در سطح استان و شهرستان ها در طول سال به ویژه در دهه محرم برنامه های مختلف و متعددی را پیشبینی و اجرا می کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اهداف این ستاد بیان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از فضای معنوی دهه محرم و تقویت نگرش ابعاد جامعه نسبت به این فریضه دینی از اهداف این ستاد است .

وی ادامه داد: معرفی الگو های موفق که در اقشار مختلف تلاش و فعالیت می کنند همچنین شناسایی آنها به عنوان الگوی موفق یکی دیگر از اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.
این مقام مسئول عنوان کرد: شعار محوری هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر امسال، نهضت حسینی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با بیان برنامه های این هفته گفت: از روز یک شنبه تا شنبه هفته بعد برنامه های امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه گری، امر به معروف و نهی از منکر و مسئولیت اجتماعی همچنین امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازی را برگزار می کنیم.

علی رزمجو افزود: امر به معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه، امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی، امر به معروف و نهی از منکر و معروف سال در راستای شعار سال رونق تولید از دیگر برنامه های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر این ستاد خاطرنشان کرد: برنامه های پیشبینی شده 392 برنامه اجرایی است که 38 برنامه را صدا و سیما اجرا می کند، 54 مورد از این برنامه ها هم بازرسی از دستگاه های اجرایی است که 647 نفر در این بازدید شرکت می کنند.

وی توضیح داد: تذکر لسانی و فرهنگ سازی از سیاست های هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر است، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و گروه های مختلف طلایه دار سازماندهی شده اند، تعلیم استاد و کارگاه های مختلف آموزشی برگزار شده اند.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات