آیت الله صفایی بوشهری در جلسه دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر نهایت محبت انسان به انسان دیگر است.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۰۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، ظهر امروز اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری رئیس این ستاد دیدار کردند، آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار بیان کرد: باید در همینه زمینه‌ها تقوا الهی را رعایت کنیم، تقوا یعنی زندگی بدون گناه، زندگی اعلی و بدون مخالفت از فرمان خدا، این زندگی الهی است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: ما تقوای در فضای حقیقی و در فضای مجازی داریم که در هر دو فضا باید مراقبت شود لاکن در زمینه فضای مجازی بیشتر که این فرمود: ه مقام معظم رهبری است، بایستی اقدامات مناسبی صورت گیرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: ستاد باید برنامه ریزی مناسبی را انجام دهد که در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی مراعات تقوا نهادینه شود.

صفایی بوشهری ادامه داد: ما ظرفیت‌های محدود و گسترده را داریم، ظرفیت محدود یعنی امر به معروف فردی به فردی دیگر، ما باید از فضای گسترده به طور کامل استفاده کنیم که نمونه آن تریبون صدا و سیما است که می‌تواند تبلیغ مناسب و خوبی برای این فریضه الهی باشد.

وی عنوان کرد: اولین کسانی که به ما در زندگی امر به معروف و نهی از منکر را یاد می‌دهند بعد از خداوند پدر و مادر‌ها هستند که از اول صبح تا شب بچه‌ها را به کار معروف دعوت می‌کنند که این یعنی امر به معروف و نهی از منکر نهایت محبت انسان به انسان دیگر است.
 



پایان خبر/
ارسال نظرات