فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام:
سردار علی رزمجو در آیین اختتامیه دوره یاوران ولایت گفت: عنوان دوره شما یاوران ولایت است و شما انشاالله یاور و حامی ولایت هستید و باید الگوی شما حضرت زهرا باشد که همگام و همراه ولایت بود.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۲۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، اختتامیه دوره یاوران ولایت ویژه فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس متوسطه دوم استان بوشهر در حسینیه شهید حججی اردوگاه الغدیر سپاه امام صادق علیه السلام در شهر خان زنیان با حضور سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزار شد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این آیین با اشاره به شکوه و عظمت و باور عمیق حضرت زهرا بر اصل ولایت و دفاع از حریم ولایت گفت: عنوان دوره شما یاوران ولایت است و شما انشاالله یاور و حامی ولایت هستید و باید الگوی شما حضرت زهرا باشد که همگام و همراه ولایت بود.

وی ادامه داد: اندیشه پاک حضرت زهرا در گوش زمان فریاد حمایت از ولایت است و شما نیز با جدید با الگو گیری از ایشان در مدرسه خانواده و جامعه در مسیر دفاع از ولایت کام بردارید یک فرمانده واحد خواهر که در سنگر مدرسه مشغول به تحصیل است باید قلم رفتار و سبک زندگی اش اسلحه مبارزه او با دشمن باشد.

این مقام مسئول نظامی ادامه داد : شما فرمانده واحد ها باید بصیرت و بینش اسلامی خود را تقویت کنید و سیره زندگی حضرت زینب نیز الگو بگیرید و در سنگر مدرسه یک دختر فعال مذهبی و در خوان با تفکر و منش بسیجی باشید و نقشه‌های دشمن را خنثی کنید.

این فرمانده سپاه ادامه داد: باید این بار در مدرسه ماهیت دشمن را روشن کنید و در این راه تداوم داشته باشید تا پیروز شوید و مأموریت شما ۶ ماه و یکسال و چند سال نیست بلکه باید لباس رزم را تا همیشه بر تن داشته باشید و در جامعه و خانواده نیز همین مسیر را ادامه دهید.

این فرمانده افزود: حضرت زینب قدرت دشمن را همیشه پوشالی می‌دانست امروز نیز ما در مقابل قدرت استکباری آمریکا که باشد تمام تجهیزات پیشرفته قدرت نمایی می‌کند ایستاده‌ایم و پهپاد او را در آسمان منهدم کرده و به دنیا ثابت کردیم که قدرت آنها جزو هیمنه پوشالی چیز دیگری نیست.

وی یکی دیگر از اصول مبارزه حضرت زینب سلام الله علیها را نداشتن ترس و اصطلاح به عنوان و خاطر نشان کر د: حال که لباس دفاع از انقلاب اسلامی را بر تن کرده اید از هیچ چیز حراست به دل راه ندهید و چون حضرت زینب در مقابل دشمنان خدا محکم بایستید و فقط در مقابل خدا سر خم کنید.

رفت و در پایان با اشاره به نقش بانوان در تاریخ دفاع مقدس یادآور شد در تاریخ دفاع مقدس با بانوان دخترانی داشته‌ایم که با یک چوب در دست سربازان بعثی را به اسارت گرفتند و شما باید ادامه دهنده مسیر مبارزه زنان دلاور تاریخ اسلام و انقلاب باشید.


دانش آموز امروز نیاز به دست گیری ندارد بلکه او باید دست ما را بگیرد

در آغاز این مراسم مهراب کیانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به نقش ویژه فرمانده واحد های دانش آموز در فضای مدارس گفت: ما در این دوره آموزشی با تاکید بر مباحث تربیتی، کار تشکیلاتی را در فضای اردوی و کارگاه‌ها به فرمانده واحد آن آموزش داده ایم تا بتوانند در فضای مدرسه به جذب سازماندهی و به کارگیری نیروهای انقلابی بپردازند که در این دنیا جز با کار تشکیلاتی نمی توان اندیشه انقلاب اسلامی را به درستی انتقال داد.

وی ادامه داد ما در دوره یاوران ولایت تمام اداره اردو را به دانش‌آموزان سپردیم به کسانی که در سالهای گذشته در دوره یاوران ولایت شرکت کرده‌اند فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی بودند این بار به عنوان خادم در کمیته های مختلف فرهنگی آموزشی پشتیبانی ورزشی و رسانه و فضای مجازی دوره یاوران ولایت برادران و خواهران را بهتر از گذشته اداره کردند و ثابت کردند که دانش‌آموز امروز نیاز به دستگیری ندارد بلکه است که می تواند دست همه ما را بگیرد.

کیانی افزود: ما این نوجوانان را باور داری اینها تاریخ سازان انقلاب اسلامی خواهند بود که حضرت آقا فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و چند سال از آن تاریخ گذشته و این نوجوانان آنهایی هستند که به قدرت خدا آن روز را خواهند و از مسیر کربلا به سمت قدس حرکت خواهند کرد و شعار راه قدس از کربلا می گذرد را تکمیل خواهند کرد.

کیانی در پایان تاکید کرد: به قطع نوجوانان محکم‌تر از نوجوانان دهه شصت پای کار انقلاب ایستادند ما از کارهای آنها را در راهیان نور دیده ایم ما مدیریت آنها را در فضای مدرسه تجربه کرده‌ایم نوجوان بسیجی ما آینده ساز انقلاب است و توان مدیریت در عرصه های فرهنگی را به خوبی داراست.

در این آیین اختتامیه که با اجرای سرود نماهنگ صحبتهای فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی همراه بود در پایان از طرح‌های برتر ارائه شده فرهنگی با نام آتش به اختیار و خادمان دوره یاوران ولایت توسط فرمانده سپاه امام صادق تقدیر به عمل آمد و احکام پایان دوره آنها به آنها تقدیم شد.
 
 


پایان خبر/
ارسال نظرات