مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا استان مازندران در گفت و گو با «بسیج»:

برگزاری کارگاه توانمند سازی مدیران کاروان های راهیان نور دانش آموزی در مازندران

عباس پور از برگزاری کارگاه توانمند سازی مدیران کاروان های راهیان نور دانش آموزی در مازندران و گفت: در این دوره آموزشی، یکصدنفر از فرهنگیان که سابقه جبهه دارند، حضور دارند.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۵۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

محمد عباس پور مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا استان مازندران در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از برگزاری کارگاه توانمندی سازی مدیران کاروان های راهیان نور دانش آموزی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی و تلاش برای اثرگذاری این اردوها، امروز شنبه 9 شهریور، کارگاه توانمند سازی مدیران کاروان های راهیان نور دانش آموزی در استان مازندران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: یکصدنفر از فرهنگیان که سابقه حضور در دوران دفاع مقدس دارند، در این کارگاه توانمندسازی حضور دارند و طی دوره های آموزشی به عمل آمده، با وظایف مدیران کاروان ها و نحوه برخورد با زائران راهیان نور و همچنین نحوه مدیریت کاروان ها آشناتر می شوند و می توان از ظرفیت این عزیزان در اردوهای راهیان نور دانش آموزی بهره برد.

عباس پور تاکید کرد: تلاش شده است که در این دوره آموزشی از مسئولان سپاه و بسیج که تجربه زیادی در موضوع برگزاری اردوهای راهیان نور دارند، استفاده شود تا بتوانند تجربیاتشان را در اختیار این فرهنگیان قرار دهند.

مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا استان مازندران در پایان خاطر نشان کرد: مرحله دوم این کارگاه توانمندسازی در آبان ماه و همزمان با برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار