فراخوان سومین جنشواره ی ملی جهادگران آغاز شد

دبیر سومین جشنواره ملی جهادگران از فراخوان تخصصی و هنری این جشنواره در عرصه های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی سلامت عمران آبادی تا آبان ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۵۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فرقانی، دبیر سومین جشنواره ملی جهادگران با اشاره به آمار شرکت کنندگان دوره قبل این جشنواره گفت: هزار ۱۴۵ نفر سال قبل در جشنواره ملی جهادگران شرکت کردند که از میان اثار شرکت کننده به ۱۰۰ نفر به عنوان اقشار و اثار و بهترین گروه جهادی استان ها هدایایی اهدا شد.


وی افزود: امسال به دنبال کاربردی تر کردن جشنواره هستیم بر همین اساس به شناسایی گروه های جهادی با اقدامات به روز و کاربردی پرداختیم‌.همچنین در نحوه ی انتخاب و داوری اثار تغییر ایجاد شده و اغلب با سهولت بیشتری انجام شده است.
 هر کسی که در جشنواره ثبت نام کند می تواند از فرمت سایت جشنواره جهادگران استفاده کند این سایت تمام تغییر تحولات جشنواره را مانیتورینگ می کند و هر اثر به صورت آنلاین و از راه دور از طریق این سامانه داوری می شود. جالب است بدانید افراد در هرقشری و سنی می تواند در این جشنواره شرکت کند

شایان ذکر است، فراخوان تخصصی و هنری در عرصه های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی سلامت عمران آبادی جشنواره  تا۳۰ آبان آثار ادامه دارد و اختتامیه جشنواره پس از داوری آثار در  ۲۰ بهمن ماه سال جاری  برگزار می شود.

ارسال نظرات