مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: رهبر معظم انقلاب پرچم‌دار گفتمان مقاومت است و پیشکسوتان دفاع مقدس، سربازان و حامیان این گفتمان هستند.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۶۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حجت‌الله ناصرپور در محفل انس و الفت با بازنشستگان نیروی انتظامی بیان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دنبال این است که ارزش‌های به وجود آمده در هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کند.

وی با بیان این‌که پیشکسوتان می‌توانند در انتقال این ارزش‌ها به این بنیاد کمک کنند، افزود: شما پیشکسوتان خودتان این اررزش‌ها را خلق کردید و هشت سال دوران نورانی و زرینی که عزیزان این مملکت با پیوند وثیق با ولایت توانستند این ارزش‌ها را حفظ کنند، اکنون نیز در انتقال این ارزش‌ها می‌توانید بیشترین سهم را داشته باشید.

وی با بیان این‌که حزب‌اللهی کسی است که ببیند چه کسی خدمتگزار اهل‌بیت است و چه کسی بر صراط مستقیم حرکت می‌کند، گفت: همه ما باید در خط حزب‌الله باشیم و با بصیرت افراد حزب الهی را بشناسیم.

ناصرپور در ادامه سخنان خود به تأثیر ادراک، تفکر و تدبر در حل مسائل پرداخت و اضافه کرد: ادراک محیط استراتژیک در اوایل انقلاب در حدی بود که در مواجهه با دشمن تا بیخ دندان مسلح، فقط در عملیات بیت‌المقدس توانستیم از آن‌ها ۱۹هزار اسیر بگیریم و عراق ۱۶ هزار کشته داد.

وی افزود: صدامی که می‌خواست سه روزه تهران را فتح کند فقط و فقط با ادارک و بصیرت بالای امام خمینی(ره) باعث شد راه شناخته شود و همراهی امت و دلسوزی مردم و گفتمان مردمی دفاع مقدس باعث شد که ما ادراک خوبی از دشمن داشته باشیم و بدانیم چه کسانی دشمن انقلاب و اسلام هستند. دشمن امروز به‌دنبال این است که تفکر ما را از بین ببرد که نتوانیم راهکار مناسب برای ادامه راه بلند نظام اسلامی پیدا کنیم.

ارسال نظرات