منطقه خطوط لوله و مخابرات شمالشرق ۴ گواهینامه مدیریت یکپارچه و انرژی دریافت کرد

نماینده مدیریت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق در سیستم مدیریت یکپارچه از اخذ چهار گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه و انرژی پس از ممیزی این منطقه توسط شرکت ام. ای. سی (MIC) خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۴۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین مطواعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این گواهینامه‌ها پس از ممیزی مراکز انتقال نفت، تاسیسات و ستاد منطقه شمال‌شرق بر اساس استاندارد‌های ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵، ۵۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۱ و ۴۵۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ صادر شده است.
معاون مخابرات منطقه شمال‌شرق هدف از اخذ این گواهینامه‌ها را بهبود شاخص عملکردی سازمان عنوان نموده و تصریح کرد: اقدام‌های انجام شده و تطابق ارکان منطقه با آن به ارزش افزوده، افزایش بهره‌وری، جلوگیری از اتلاف منابع و انرژی و بهبود مستمر برای دستیابی به اهداف عالی شرکت منتج خواهد شد.
مدیر منطقه شمال‌شرق نیز در جلسه اختتامیه ممیزی منطقه ضمن اشاره به الماس ملی مایکل پورتر گفت: بخشی از مشکلات ما ناشی از ضعف سایر صتایع، پیمانکاران، تامین کنندگان و حتی عوامل کلان اقتصادی و سیاسی و وابستگی‌های تکنولوژیکی است و سهم واقعی ما در عدم انطباق‌ها کمتر از آن چیزیست که بروز و ظهور دارد.
رضا جبارزاده اضافه کرد: اخذ این گواهینامه‌ها نشان می‌دهد که علیرغم همه محدودیت‌ها در بخش منابع مادی و نیروی انسانی، با تلاش همکارانمان به حد خوبی از خواستن و تلاش کردن دست یافته‌ایم که باید تداوم داشته باشد، چون خوب بودن به حد کافی خوب نیست.
سرممیز شرکت MIC نیز در این جلسه گفت: ما بدنبال انطباق با استاندارد‌ها و کمک برای دست یافتن به این انطباق هستیم، مچ‌گیری و کار پلیسی مد نظر ما نیست.
علی سدهی‌زاده تعهد مدیریت برای حضور در همه برنامه‌های استراتژیک را بارزترین نقطه قوت منطقه شمال‌شرق دانست و گفت: اتمام ممیزی مشخص کرد که شمال‌شرق یکی از بهترین مناطق از لحاظ تطابق فاکتور‌ها و رعایت استاندارد‌ها است.
وی در پایان تاکید کرد: مرکز انتقال نفت و تاسیسات سمنان نیز یکی از بهترین مراکز و تاسیسات منطقه شمال‌شرق از لحاظ کارکرد ممیزی قبل تا این ممیزی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار