مصطفی
مدیر آموزش و پرورش ایوان خبر داد؛
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان از تجهیز مدارس شهرستان ایوان در آستانه سال تحصیلی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۶۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،"علیرضا پناهی "،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان ؛ گفت: در راستای آماده سازی مدارس برای ورود به سال تحصیلی جدید در سال جاری اقداماتی به منظور بهسازی و نوسازی مدارس شهرستان ایوان در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون در دست اجرا می‌باشد.

وی اظهار کرد:از اقدامات کارگروه تعمیر و تجهیزمدارس شهرستان ایوان می‌توان به تکمیل و پایان مراحل گاز کشی و بهینه سازی سیستم گرمایشی مدارس شهید رستمی زرنه، شهید دلاوری ترن، شهید پیر حیاتی نهر غلام ویس، شهید کوهی پلنگرد و همچنین مدرسه استقلال کپنه کران اشاره کرد.

پناهیافزود: به منظور تجهیز مدارس به بخاری‌های برقی، مطالعه و بررسی حدود ۲۳ مدرسه از مدارس شهرستان ایوان که دارای بخاری نفتی بودند انجام گرفت و هم اکنون به منظور ارتقاء سیستم برقی این مدارس از ۵ آمپر به ۲۳ آمپراقداماتی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد:استاندارد سازی مدرسه شهید امامی شهرستان ایوان، آماده سازی و بهسازی درب ورودی دبیرستان آیت الله خامنه‌ای شهرستان ایوان، جمع آوری اموال اضافی از مدارس، ساخت آبخوری بهداشتی و مستقل برای دبیرستان‌های شهید رستمی و شهید مصطفی زرنه و برنامه ریزی کامل برای زیبا سازی فضای حدود ۳۲ مدرسه در شهرستان ایوان از دیگر اقدامات این اداره به منظور تجهیز مدارس شهرستان ایوان در سال تحصیلی جدید است.

 

ارسال نظرات