خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، سید محمد حسن یزدی نژاد به ریاست سازمان بسیج هنرمندان استان قم منصوب شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۹۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

 
به گزارش سرویس بسیج هنرمندان خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و اعضاء شورای فرماندهی سپاه استان قم، مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های «قاسم بابایی» قدردانی و «سیدمحمد حسن یزدی نژاد» به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم منصوب شد.
 
سردار سید محمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه قم در این مراسم با بیان اینکه بسیج به عنوان یک ظرفیت عظیم در نظام اسلامی، در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها فعالیت دارد و در بخش‌های مختلف تأثیرگذار بوده است عنوان کرد: بسیج در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و ولایتمدار کشور فعالیت می‌کند و از قابلیت‌های خاصی برخوردار است.
 
وی عنوان کرد: بسیج در هر قشری مخاطب خاص خود را دارد که مسئولین مختلف بسیج باید در این زمینه اقدام به موقع، به هنگام و به اندازه با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان استان قم، با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند: اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد ماندنی نیست، گفت: آموزش علمی و فرهنگی به نسل جوان، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی، استفاده از تجارب هنرمندان پیشکسوت، تربیت نیرو با توجه به نیرو‌های جوان در سه حوزه هنرمندان متعهد، مدیران فرهنگی و ادبی و منتقدان فرهنگی و ادبی از برنامه‌های مورد توجه در بسیج هنرمندان می‌باشد.
 
گفتنی است، سید محمد حسن یزدی نژاد از سال ۱۳۷۳ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده و مسئولیت‌های متعددی را در رده‌های مختلف سپاه برعهده داشته است. وی پیش از این مدیر روابط عمومی و ارتباطات سپاه استان قم بوده و هم اکنون سرپرست دفتر خبرگزاری بسیج در استان قم نیز می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها