خبرهای داغ:
یوسف قاسمی کرغند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خوسف:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خوسف گفت: اگر فقط به شعار حسینی بسنده کنیم شاید وظیفه خود را آن طور که باید انجام نداده ایم و در ماه محرم دانشگاه امام حسین (ع) به روی همه انسانها باز است و در این دانشگاه درس ایثار، اخلاص، از خود گذشتگی، شهادت و شهامت سرمشق می شود.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۲۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت اسلام والمسلمین الوانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوسف در مراسم عزاداری  سالروز شهادت امام حسین (علیه السلام) و یاران ایشان اظهار داشت: محرم ماهی است که انسان در این ماه مؤدب و تربیت می شود و باید در این ماه پر برکت انسان به معرفت و شعور حسینی دست پیدا کند.

 وی خاطرنشان کرد: اگر فقط به شعار حسینی بسنده کنیم شاید وظیفه خود را آن طور که باید انجام نداده ایم و در ماه محرم دانشگاه امام حسین (ع) به روی همه انسانها باز است  و در این دانشگاه درس ایثار، اخلاص، از خود گذشتگی، شهادت و شهامت سرمشق می شود.

 الوانی افزود: ما بیشتر از گذشتگان قدر نهضت حسینی را می دانیم و آنچه که نهضت ما را جهت می داد و امروز هم باید جهت بدهد دقیقاً همان چیزی است که حسین بن علی(علیه السلام) در راه آن قیام کرد.

وی ادامه داد: ما امروز برای شهدای عصر خود که در جبهه های گوناگون و در راه این نظام و حفظ آن به شهادت می رسند با معرفت عزاداری می کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خوسف گفت: آن جوانی که یا در جنگ تحمیلی یا در برخورد با انواع و اقسام دشمنان، منافقان و کفار به شهادت رسیده است هیچ شبهه ای برای مردم ما وجود ندارد که شهید راه همین نظام است و برای نگه داشتن و محکم کردن ستونهای همین نظام و انقلاب به شهادت رسیده است.

 وی تاکید کرد: اگر عاشورا نبود و اگر در جامعه ما عشق به امام حسین (ع)، یاد ایشان، ذکر مصایب و حوادث عاشورا معمول و رایج نبود معلوم نبود که نهضت با این فاصله زمانی و با این کیفیتی که پیروز شد به پیروزی می رسید.

الوانی خاطر نشان کرد : درس از محرم فقط  به معنی کشته شدن نیست بلکه در ایام محرم و صفر ملت عزیز ما باید روح حماسه عاشورایی، نترسیدن از دشمن، توکل به خدا و روح مجاهدت فداکارانه در راه خدا را در خودشان تقویت کنند و از امام حسین (علیه السلام) مدد بگیرند.

وی متذکر شد: مجالس عزاداری برای این است که دلهای ما را با حسین ابن علی (علیه السلام) و اهداف آن بزرگوار نزدیک و آشنا کند. یک ملت از حسین بن علی( علیه السلام) باید درس بگیرد یعنی از دشمن نترسد، به خود متکی باشد و به خدای خود توکل کند.

  انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها