ویزیت رایگان پزشکی در منطقه مالک اشتر حصارک با حضور ۶ پزشک متخصص، پزشک عمومی"مشاور خانواده و متخصص روانشناسی"آزمایش سنجش تراکم استخوان" تست قند و فشار خون با استقبال پر شور مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۳۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ویزیت رایگان پزشکی در منطقه مالک اشتر حصارک با حضور ۶ پزشک متخصص "جراح و متخصص بیماری های چشم،اپتومتریست،بینایی سنجی،"متخصص درد مفاصلی و دردهای عصبی،عضلانی" جراح دندانپزشک و پرتزهای دهان"پزشک عمومی"مشاور خانواده و متخصص روانشناسی"آزمایش سنجش تراکم استخوان" تست قند و فشار خون با استقبال پر شور مردم برگزار شد.

اجرای ویزیت رایگان پزشکان در منطقه مالک اشتر حصارک برگزار شد

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج گفت: با توجه به درخواست مردم شریف منطقه مالک اشتر حصارک و شناسایی به عمل آمده از نیاز مردم این منطقه در بحث درمانی پس از هماهنگی های لازم با امام جماعت مسجد موسی ابن جعفر و فرمانده پایگاه این مسجد ویزیت رایگان پزشکی در این محل به عمل آمد.در بخش چشم پزشکی،اپتومتریست و بینایی سنجی از تعداد ۱۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت چشم به عمل آمد و به تعداد محدودی عینک رایگان تعلق گرفت و مشاوره های درمانی لازم به این عزیزان داده شد. و در بخش آزمایش سنجش تراکم استخوان از تعداد ۶۰ نفر به صورت رایگان این آزمایش به عمل آمد و نفرات آزمایش شوند از صحت و سلامت استخوان های خود باخبر شدند.

وی اظهار داشت :در بخش ارتوپدی تعداد ۴۵ نفر ویزیت شدند و به کسانی که نیاز مبرم به انجام فیزیوتراپی داشتند نامه انجام خدمات رایگان فیزیوتراپی تعلق گرفت،در قسمت پزشک عمومی ۱۰۰ نفر ویزیت شدند و با توجه به اینکه منطقه ضعیف نشین بود و اکثر مردم این منطقه مشکل مالی داشتند به تعداد محدودی داروی رایگان تعلق گرفت.و در بخش دندانپزشکی از تعداد ۶۷ نفر ویزیت به عمل آمد و به تعدادی کمی از این عزیزان نامه انجام خدمات دندانپزشکی رایگان در مطب دکتر دندانپزشک تعلق گرفت.

وی تصریح کرد : در بخش مشاور خانواده و روانشناسی تعداد ۳۰ نفر مشاور شدند و مسائل خود را با متخصص روانشناس در ارتباط گذاشتند و مشاوره های تخصصی لازم جهت رفع مشکلات خانوادگی و غیره داده شد.و در قسمتی که تست قند و فشار خون گرفته می شد از تعداد ۲۰۰ نفر تست قند خون و فشار خون گرفته شد و با توجه به این که فشار خون و قند این عزیزان بالا بود یک کلاس یک ساعته با حضور پزشک متخصص داخلی برگزار شد و راه های جلو گیری از این بیماری ها به این عزیزان توضیح داده شد.

وی تصریح کرد: اهالی مردم این منطقه خواستار برگزاری مرتب این برنامه به صورت حداقل ماهی یکبار شدند چون این عزیزان اکثران سن بالا هستند و یا توان مالی مناسب برای درمان خود را ندارند.امیدواریم که با کمک مسئولین محترم استانی که همیشه ما را حمایت کردند بتوانیم حداقل بار کوچکی از مشکلات مردم در زمینه درمان را از دوش این عزیزان برداریم تا خداوند متعال به حق این ماه عزیز که ماه شهادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) است از ما راضی باشد چرا که معصومین فرموده اند رضایت خداوند در گرو رضایت بنده خدا است.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج در پایان خاطر نشان کرد : از تمام کسانی که در اجرا این مراسمات ما را حمایت میکنند از جمله ریاست سازمان بسیج سازندگی استان البرز و فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید باکری کمال تشکر را داریم که فرصت خدمتگزاری و خادمی به مردم عزیز استانمان البرز را با اعتمادشان به این حقر می دهند. و یه تشکر ویژه از پزشکان خیر داریم که با صبر و حوصله بسیار بالا ما را در اجرای این مراسمات یاری می کنند انشالله پاداش این عزیزان در روز جزا نزد شهدا و امام شهدا باشد.

ارسال نظرات