سردار سلیمانی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

نقش آفرینی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امسال قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در امور اجتماعی و کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده کشورمان تلاش گسترده ای انجام داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۱۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۹

سردار یعقوب سلیمانی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج  با بیان اینکه سیل امسال صدمات زیادی را به مردم چندین استان وارد کرد، گفت: قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از همان دقایق اولیه وقوع سیل، تلاش کرد که تمام امکانات اسکان، تغذیه در راهیان نور را در اختیار مردم سیل زده کشور قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه طرح جهاد همبستگی ملی یکی از طرحهایی است که برگرفته از آثار و برکات انقلاب اسلامی است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد مشارکت مردم در آبادانی شهرهای و روستاهای کشورمان بودیم و در همه بحران ها مثل سیل، زلزله و حوادث طبیعی و ... این مردم بودند که سهم عمده ای در حل مشکلات داشته اند.

سردار سلیمانی ادامه داد: نقش آفرینی مساجد در امور اجتماعی و کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده کشورمان ستودنی است و طرح جهاد همبستگی ملی نیز در این راستا شکل گرفته است و به نوعی باعث مشارکت مردم و مساجد کشورمان در ساخت و ساز خانه های تخریب شده در مناطق سیل زده می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار