فرمانده سپاه سلماس گفت: امسال 800 نفر برای نخستین بار از مناطق عملیاتی مرزی سلماس در قالب ادوهای راهیان نور بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۲۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا مدنی گفت: امسال برای اولین بار مناطق عملیاتی نواحی مرزی شهرستان سلماس که صحنه درگیری جان برکفان سپاه اسلام با گروهک های ضدانقلاب بوده، مقصد کاروان های راهیان نور بوده و 800 نفر زائر از مناطق عملیاتی مرزی چهارستون و حاجی جفان سلماس دیدار نموده و برنامه های متنوعی نیز در راستای تعزیز و تکریم مقام شامخ شهدای این مناطق اجرا شد.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از نمودهای فاخر فرهنگی در ایران اسلامی بوده و در کنار راهپیمایی عظیم اربعین نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا در میان قشر جوان جامعه داشته و دارد .

سرهنگ مدنی افزود:راهیان نور تداوم دفاع مقدس است و اعزام کاروانهای راهیان نور اقشار مختلف جامعه علی الخصوص جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا می کند.

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: از برنامه های ویژه این اردو می توان به حضور و روایتگری حسن دستگیرزاده جانباز سرافراز اسلام و خانواده شهید ناصر صفری برای اولین بار پس از 11 سال در منطقه عملیاتی حاجی جفان، منطقه جانبازی دستگیرزاده و شهادت ناصر صفری در 29تیر سال 87 اشاره کرد.

وی اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و رشادتهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود و جایگاه اردوهای کاروان راهیان نور در اینخصوص به قدری حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر ورود مٶثر همه دستگاههای اجرایی تاکید داشته و مطالبه هر چه باشکوهتر برگزار شدن این اردوها را دارند .

ارسال نظرات