در یادواره لاله‌های حسینی مطرح شد:

وجه اشتراک شهدای انقلاب با شهدای کربلا /سبک زندگی حسینی کم رنگ شده است

دهقان چناری: وجه اشتراک شهدای ما با شهدای کربلا، دینداری، دین مداری و ولایت مداری آن‌ها بود.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۳۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: یادواره لاله‌های حسینی، در پایگاه فاطمه الزهرا، حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی برگزار شد.
در این یادواره حجه الاسلام دهقان چناری گفت:اگر بخواهیم وجه اشتراک شهدای انقلاب را با شهدای کربلا مقایسه کنیم، باید بعضی معیار‌ها را بسنجیم، پس باید سبک زندگی حسینی را نکاه کنیم که متأسفانه امروزه، سبک زندگی حسینی کم رنگ شده است و معاندان نظام و انقلاب بخصوص در فضای مجازی شبهات زیادی در مورد محرم پخش می‌کنند و می‌بینیم از زمان شهادت امام حسین (ع) تاکنون، چندین دفعه به قبر آن حضرت تعرض شده و قصد داشتند کاری کنند تا نام و نشان امام حسین (ع) از بین برود و لی خدا را شکر نتوانستند و دلیلش هم این بود که اباعبدالله و یارانش در راه خدا، قدم برداشتند، و انشالله قیام امام حسین به صاحب اصلیش، امام زمان (عج الله) تحویل خواهد شد.
دهقان چناری در ادامه گفت:شباهتی بین شهدای ما و شهدای کربلا وجود دارد و آن دینداری و دین مداری آنهاست که گزینه خدا را در کنار آن قرار داده اند.
همچنین ولایتمدار بودند، گوش به فرمان امام زمان خود بدون هیچ کم و کاستی بودند و یقین داشتند که چراغ حسین هیچگاه خاموش نمی‌شود تا به دست امام زمان (عج الله) سپرده شود.
دهقان چناری در پایان با اشاره به برجام نافرجام و مشکلات آن برای کشور گفت:ای کاش در عرصه‌های خصوصی هم مثل عرصه نظامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله) بودند .
وی در خاتمه گفت:امیدواریم با جهشی که در قوه قضاییه افتاده که حرکتی رو به رشد است، ریشه‌های فساد بخشکد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات