سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری همایش "سوگواره سراسری احلی من العسل" در قالب ترویج و تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برای نسل امروزی کشورمان و نهادینه‌سازی فرهنگ ولایتمداری در بین نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۸۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با برگزاری سوگواره احلی من العسل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در جلسه هماهنگی هفتمین "سوگواره سراسری احلی من العسل" در اردبیل اظهار داشت: تربیت نسل امروزی با شاخص‌های انقلابی و فرهنگ عاشورا رسالتی خطیر و حساس است که در این زمینه باید برنامه‌های خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: برجسته‌سازی ارزش‌های معنوی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در تربیت جوانان باید به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم با تقویت ارزش‌هایی همچون اخلاص، ایثار، توکل و گذشت در این زمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: برگزاری همایش "سوگواره سراسری احلی من العسل" در قالب ترویج و تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برای نسل امروزی کشورمان و نهادینه‌سازی فرهنگ ولایتمداری در بین نوجوانان و جوانان مبنای کار قرار گرفته و خروجی‌های مورد انتظار را به دست آورده است.

عبدی تصریح کرد: این مراسم جزو برنامه‌های شاخص کشوری بوده که در این زمینه سپاه استان همانند سال گذشته آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم مهم را دارد و از مسئولان مربوطه درخواست داریم در راستای ایجاد شور و شعور حسینی در بین نسل جوان کشورمان نهایت سعی و تلاش را داشته باشند.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای برگزاری باشکوه مراسم یک اولویت مهم و اساسی بوده که در این زمینه باید با رعایت نظم و ایجاد امنیت و آرامش به اهداف خود در برگزاری این مراسم در شان اباعبدالله الحسین(ع) اقدام شود که این مهم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظرات