نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران:
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: سیدالشهدا علیه السلام برای عزت و عظمت اسلام قیام کرد تا ما را با دشمنی دشمنان و برائت از آنها آشنا کند.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۸۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در جمع عزاداران حسینی در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان با اشاره به آیه ۱۱۴ سوره توبه گفت: حضرت ابراهیم را باید در مسیر برائت از مشرکین و دشمنان خداوند الگو قرار دهیم.

وی ادامه داد: وقتی برخی علیه ارزش های خداوند تبارک و تعالی گام بر می دارند، مردان خدا اگر چه مهربان و حلیم هستند اما از دشمنان برائت می جویند، چرا که برائت از جمله اصول اسلامی و پایه های دین است.


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه زیارت عاشورا منطبق بر سخنان خدا است، ابراز کرد: تقرب به خداوند، اولیاء او و سید الشهدا علیه السلام بدون برائت محقق نمی شود و بر اساس بندهای زیارت عاشورا حتی از کسانی که استکبار و طاغوت را دوست دارند نیز باید برائت جست.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه تبری جستن شامل دشمنان امام حسین(ع) در روز عاشورا، همچنین دشمنانی که امروز علیه دین و اباعبدالله علیه السلام اقدام می کنند؛ است، اظهار کرد: برای اینکه حقیقتا دیندار شویم باید دشمن دشمنان خدا و دشمن ظالمان شویم.

وی بیان کرد: درس قرآن و زیارت عاشورا این است که با شیطان نمی توان دوستی کرد و باید شیطان را دشمن خود دانست؛ چرا که علیه ارزش های ما موضع می گیرد و تلاش می کند تا ما را از دین جدا کند.


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کسی که علیه ولایت حرکت می کند، فردی که دین و آیات خداوند را تمسخر می کند دشمن است و باید از او تبری جست، عنوان کرد: با چنین افرادی نباید همنشین شد چرا که آنان به خون امت اسلامی و جبهه مقاومت تشنه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی تصریح کرد: امروز نیز آمریکا و کشورهای اروپایی از ما راضی نمی شوند مگر آنکه تسلیم آنها شویم و دست از دین، ارزش ها و مبانی انقلاب خود برداریم.

وی با بیان اینکه سیدالشهدا علیه السلام برای احیا دین به شهادت رسیدند، گفت: اگر علیه آرمان های دین گام برداشته شود و امر به معروف نکنیم این مسئله ارزش ندارد؛ آنچه که ارزش دارد این است که عزاداری که انقلاب ایجاد می کند تروریسم و آمریکا را بشکند.


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تأکید کرد: سیدالشهدا علیه السلام برای عزت و عظمت اسلام قیام کرد تا ما را با دشمنی دشمنان و برائت از آنها آشنا کند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی ادامه داد: دشمن همواره در تلاش است تا بر ماهیت حقیقی نهضت عاشورا خط بکشد و در این زمینه به دنبال از بین بردن فلسفه حقیقی عزاداری شیعیان است.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش دشمن بر این است تا حقیقت از نگاه مردم پنهان بماند، خاطر نشان کرد: ما نباید بگذاریم حقیقت نهضت اباعبدالله علیه السلام از دید مردم دنیا نهان بماند.

ارسال نظرات