یعقوبی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده ها و دانش آموزان در جذب و مشارکت های مردمی ستادبازسازی عتبات عالیات، گفت: اجرای طرح یاوران حسینی یک امر فرهنگی ویژه دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۰۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « جعفر یعقوبی» طی نشست ستاد هماهنگی رابطان نواحی آموزش و پرورش در جریان اجرای طرح یاوران حسینی که در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: طرح یاوران حسینی با هدف اهمیت تبیین جایگاه نقش دانش آموزان در امر ستادبازسازی عتبات عالیات برگزار می شود.

طرح یاوران حسینی یک کار فرهنگی با رویکرد ارتقاء بصیرت دینی دانش آموزان است

معاونت جذب و مشارکت های مردمی ستادبازسازی عتبات عالیات البرز، افزود: طرح یاوران حسینی یک فرصت و کار با اهمیت فرهنگی و معرفتی است تا به این وسیله نسبت به جایگاه بازسازی عتبات عالیات پرداخته شود.

وی با اشاره به اهمیت همراهی خانواده ها با دانش آموزان در جریان اجرای این طرح، عنوان کرد: ترویج و ترغیب فرهنگ تشیع به عنوان یک اولویت شاخص برای ستادعتبات عالیات استان البرز تلقی می شود.

وی با بیان این مطلب که زنده نگاه داشتن فرهنگ تشیع، با محوریت عاشورا و حماسه قیام حسینی است، توضیح داد: همزمانی اجرای طرح یاوران حسینی با ایام شهادت سید و سالار شهیدان به مثابه یک کار فرهنگی اثرگذار تلقی می شود.

معاونت جذب و مشارکت های مردمی ستادبازسازی عتبات عالیات استان البرز، خاطرنشان کرد: رشد و ارتقاء سطح کمی و کیفی روند تربیت دینی و فکری کودکان و نوجوانان دز زمینه تعلیم و تربیت، بصیرت دینی و تبیین نهضت حسینی بخشی از اهداف این ستاد است که در این خصوص از مسئولان آموزش و پرورش انتظار همراهی است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها