همایش تقدیر از تولیدکنندگان و واحدهای صنفی منصف استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری ،فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و سایر مسئولین وبه همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات ناحیه بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۳۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

 به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج از بوشهر: سردار رزمجو  در همایش تقدیر از تولید کنندگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ماه محرم گفت: در یک جامعه آن هم در جامعه انقلاب اسلامی که فضایی است آکنده از ایمان و اخلاص ، بازار مطلوب یکی از آرمان هایی است که در حقیقت نه تنها در افکار خود بازاریان و اصناف بلکه در افکار عمومی و اقشار مختلف جامعه هم رقم می خورد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود : عموم افراد جامعه کم و بیش با بهره گیری از تصورات و انتظارات  آن خواسته ها، مایحتاج  روزانه خود را از بازار مطالبه می کنندو انتظاری که در مشتریان وجود دارد این است که اجناس دارای کیفیت و قیمت متعادل باشد.

سردار رزمجو در ادامه اظهار داشت: برای تحقق این آرمان مستلزم وجود شرایط و لوازم گوناگونی است که یکی از آن شروط امر به معروف و نهی از منکر است ودیگری تحقق رونق تولید همراه با کیفیت بالا می باشد.

گفتنی است در پایان برنامه  نیز از تولید کنندگان واحدهای صنفی  منصف استان بوشهر تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها