همایش تقدیر از تولیدکنندگان و واحدهای صنفی منصف استان بوشهر
همایش تقدیر از تولیدکنندگان و واحدهای صنفی منصف استان بوشهر به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات ناحیه بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۵۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

اصناف و بازار استان بوشهر هیشه منشاء خدمت بوده است

 به گزارش سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده ولی فقیه استان بوشهر در جمع تولید کنندگان و واحدهای صنفی گفت: بازار در استان بوشهر قدمت دیرینه ای دارد ،اسنادی که ما در استان داریم و برخی هم کتاب شده است گویای این مطلب است که بازا استان بوشهر از تمدن آغازین تا به الان همیشه منشاء خدمت بوده است .

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه بازاریان خدمتگزار قشر محروم ،نظام و انقلاب بوده است اظهار داشت: این عملکر نشان دهنده ی این است که بازار بوشهر پیمان عمیقی با دیانت و اسلام دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: شرایط اقتصادی کنونی یک شرایط خاصی است، وقتی یک جبهه بزرگ قدرت بخواهد یک مملکت را تحت فشار قرار بدهد  ابتدا تهاجم فرهنگی می کند اگر کار به سرانجام نرسید حمله نظامی اگر موفق نبود از نظر سیاسی و بعد تحریم علمی در آخر  که در هیچ یک از روش ها موفق نشد از تحریم اقتصادی استفاده می کند و امروز نیز ما در همه ی عرصه ها موفق بودیم و اگر در تحریم ها نیز مقاومت کنیم دیگر دشمن هیچ کاری نمی تواند علیه مملکت ما انجام بدهد.

آیت الله صفایی افزود: دشمن در عرصه اقتصادی دو کار انجام می دهد ،تحریم فروش نفت وتحریم کالاهای وارداتی  که تنها راه مقاومت درمقابل آنها این است که مدیران، مسئولین و از همه مهم تر دولت ما باید به شکلی مدیریت کندکه ما در این زمینه خودکفا شویم.

 در پایان برنامه  نیز از تولید کنندگان واحدهای صنفی  منصف استان بوشهر تقدیر شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها