اختتامیه کارگاه بررسی شبهات در بین طلاب بافقی برگزار شد

مراسم اختتامیه کارگاه شبهات بعد از برگزاری 8 جلسه در ایام تابستان در بین طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۹۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ در این مراسم زهرا زارعی استاد کارگاه گفت: در این دوره مسائل روز و شبهات مطرح در جامعه و فضای مجازی از جمله: چرا دین، حجاب اجباری، فلسفه حرمت موسیقی مطرب، پهلوی مطرح و همچنین برخی فرقه ها مانند شیعه انگلیسی و فرقه احمدالحسن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
وی در رابطه با آخرین نشست این کارگاه که بررسی و نقد فرقه احمدالحسن بود افزود: احمد اسماعیل شخصیت منحرف و مدعی ناحقی است که توانسته به کمک شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای و به مدد سمع ورزی عده ای در عراق و بعضاً در ایران طرفدارانی پیدا کند که اساس ادعاهای او یمانی بودن و وصی و فرزند حضرت حجت بودن است.
این استاد حوزه با بیان گام های تبلیغی این فرقۀ ضاله به نقد و بررسی آن با بیان مسائل مرتبط از جمله آشنایی مخاطبان با نشانه های ظهور، القاء اینکه ما در زمان ظهوریم و باید امام مهدی(عج) را یاری کنیم، علمای شیعه را به عنوان مانع جدی ظهور و ترغیب مخاطبین به مخالفت با آنها ، و ... پرداخت.
زارعی در طی این کارگاه نحوه کلاس داری، حلقه داری و شبهه شناسی و مناظره همراه با نحوه ارائه کلیپ و پاورپونت به مبلغین را آموزش داد و گفت: هدف این دوره ارتقاء سطح علمی و مهارتی طلاب مبلغ جهت حضور مؤثر در اجتماع بوده و در پایان دوره طلاب آماده تبلیغ در حلقه های صالحین، مدارس و دیگر نهادهای آموزشی خواهند بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات