در شورای پدافند غیرعامل هرمزگان

لزوم داشتن آرایش دفاعی جدی در فضای سایبری

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: کشور نیازمند یک آرایش دفاعی جدی در فضای سایبری برای مقابله با تهدیدات آمریکا است.
کد خبر: ۹۱۷۱۰۰۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردارغلامرضا جلالی در شورای پدافند غیرعامل هرمزگان با اشاره به اقدامات خرابکارانه آمریکا در فضای سایبری علیه کشورمان افزود: دشمن علیرغم استفاده از تمام ظرفیت‌های ضد امنیتی، موفقیتی به دست نیاورده است.
وی گفت: دشمن از شبکه‌های اجتماعی برای مدیریت فضای روانی کشور و ایجاد نارضایتی اقتصادی بهره می‌برد که باید برای آن چاره اندیشی شود.
استاندار هرمزگان هم در این نشست، قدرت پیشگیری و مقابله با تهدیدات را یک ضرورت دانست که می‌تواند هزینه‌های اجتماعی را کاهش دهد.
فریدون همتی افزود: پدافند غیرعامل یک مساله مستمر و دائمی است و مسئولان باید همیشه پدافند غیرعامل را به عنوان یک الزام در نظر داشته باشند.
وی بهره گیری مناسب از پدافند غیرعامل را در هرمزگان مهم دانست و گفت: باید در هر شرایطی از دارایی‌های حیاتی کشور در این استان حفاظت شود.
محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: کشور امروز در معرض تهدیدات همیشگی دشمن است و هرمزگان با توجه به جایگاه و اهمیت راهبردی خود بیش از سایر مناطق باید الزامات پدافند غیرعامل را رعایت کند.
محمد زینلی تختی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری هرمزگان هم گفت: بهبود شرایط موجود، توسعه پایداری و خوداتکایی استان در زمان بحران ناشی از جنگ و همچنین صیانت از سرمایه انسانی و زیر ساخت‌ها در زمان خطر، چشم انداز تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل در استان است.
در پایان این جلسه، حکم فرمانده ارشد پدافند غیرعامل پالایشگاه‌های نفت بندرعباس و ستاره خلیج فارس به هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس اعطا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار