خبرهای داغ:
فرماندار مراغه با اشاره به اینکه امسال گروه های جهادی بسیج سازندگی ۵۰ خانه محروم در مراغه می سازد، گفت: از این تعداد ۳۷ واحد برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۱۳ واحد برای خانواده تحت پوشش بهزیستی این شهرستان است.
کد خبر: ۹۱۷۱۱۶۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

به گزارش سرویس جهاد خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری در جلسه بررسی برنامه های گروه های جهادی بسیج سازندگی شهرستان افزود: ساخت خانه های محروم بر عهده گروه های جهادی بسیج سازندگی است و برای ساخت این واحدها ۳۵ میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای مددجویان بهزیستی پرداخت می شود.
وی افزود: در حال حاضر ۶ واحد مسکونی در شهرستان در حال ساخت است و پیش بینی می شود تا پایان سال تمامی واحدهای مسکونی احداث و در اختیار مددجویان قرار گیرد.
شکری گفت: هم اکنون ۲۰ گروه جهادی فعال در سطح شهرستان، ۶ گروه جهادی ویژه در حد کشوری و ۲۵ گروه جهادی در حال ساخت خانه محروم در مناطق مختلف شهرستان هستند.
وی به ایجاد صندوق های قرض الحسنه توسط بسیج سازندگی در مساجد روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: ۳۸ صندوق در مناطق روستایی در راستای مردم یاری و احیای طرح های قرض الحسنه با آورده اعضای صندوق با محوریت اشتغال زایی فعال هستند.
وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی در سطح کشور مایه خیر و برکت و همچنین امیدواری مردم مناطق محروم به نظام هستند و وجود آنها در مناطق دورافتاده روحیه انقلابی را در این مناطق زنده نگه داشته است.
وی به همکاری روستائیان به گروه های جهادی تاکید کرد و گفت: حضور جهادگران در عرصه‌های جهادی برای پرورش نسل آینده و مدیریت آینده نظام مفید بوده و بایستی فرهنگ جهادی در جامعه نهادینه‌سازی شود.

ارسال نظرات