فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد گفت: ۶۴ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سپاه پارس آباد در سطح شهرستان در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۱۷۱۱۶۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳

اجرای ۶۴ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سپاه پارس آباد/ پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اقتصادمقاومتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم شهرستان پارس آباد ۶۴ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح هجرت در ۲۳ مدرسه شهرستان، تصریح کرد: این طرح با مشارکت آموزش و پرورش در جهت مرمت و بهسازی مدارس در سطح شهرستان در حال اجراء است.

فعالیت ۲۰ گروه جهادی در عرصه‌های خدمت‌رسانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد از فعالیت ۲۰ گروه جهادی در عرصه‌های خدمت‌رسانی خبر داد و ابراز داشت: علاوه بر گروه‌های جهادی مستقر در شهرستان پارس آباد، گروه جهادی این شهرستان در منطقه معمولان لرستان در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

نوری گفت: در راستای ایجاد اشتغال و تحقق رونق تولید و اقتصاد مقاومتی، افراد متقاضی وام به کمیته امداد شهرستان معرفی شده و تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به پرداخت ۱۲ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی جهت فعالیت در عرصه‌های زنبورداری، پرورش قارچ، قالیبافی، اصلاح باغات، محصولات گلخانه‌ای،  مرغداری و میوه خشک‌کن، ابراز داشت: تمام تلاش بسیج سازندگی شهرستان ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات به متقاضی در راستای تحقق شعار رونق تولید در سال‌جاری است.

ایجاد ۶۰ صندوق قرض الحسنه در سطح شهرستان پارس آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد افزود: ایجاد صندوق قرض الحسنه در شهرستان توسط بسیج سازندگی در دستور کار بوده و ۶۰ صندوق در سطح شهرستان با بیش از ۲ هزار عضو در حال فعالیت است.

نوری ابراز داشت: طرح همگام با کشاورزان در راستای اعتلای بسیج، افزایش سطح آگاهی و دانش کشاورزان، افزایش سطح درآمد کشاورزان و کاهش مهاجرت از روستا به شهر با حضور ۵۰۰ نفر کشاورز در سطح شهرستان برگزار شده است.

وی بیان‌کرد: در ۴ ماهه اول امسال ۹۰ میلیون تومان در جهت احداث کارگاه‌های خیاطی، قالیبافی و میوه خشک‌کن پرداخت شده که موجب ایجاد اشتغال ۶۱ نفر شده است.

واکسیناسیون ۴۵۰ هزار راس دام در سطح شهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد خاطرنشان کرد: گروه های جهادی  برای واکسیناسیون ۴۵۰ هزار راس دام سطح شهرستان حضور یافته و برنامه‌ریزی لازم برای واکسیناسیون  ۱۷ هزار دام سنگین در مناطق پرخطر شهرستان و مبارزه با بیماری پی پی آر انجام شده است.

نوری از اجرای طرح کرامت در شهرستان و توزیع سبد غذایی به ۷۰۰ نفر خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس به ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان نیازمند شهرستان پارس آباد لوازم التحریر اهداء می‌شود.

وی گفت: طرح شهید رهنمون در راستای ویزیت رایگان اهالی در مناطق محروم شهرستان و ارائه خدمات رایگان درمانی و پزشکی در سطح شهرستان انجام شده و ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات