خبرهای داغ:
سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خصلت های پاسداری هم برگرفته از همین فرهنگ ناب عاشورا است .
کد خبر: ۹۱۷۱۲۴۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : سردار بهمن ریحانی صبح امروز سه شنبه در مراسمی  به مناسبت ایام ماه محرم با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران که در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: واقعه عاشورا فرهنگ، تاریخ و تفکری را بنا نهاد که در طول تاریخ سرچشمه همه حرکت‌ها و خیزش‌های اعتقادی و جهادی شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: خصلت‌های پاسداری هم برگرفته از همین فرهنگ ناب عاشورا است.

این مسئول ادامه داد: فرهنگ از دشمن نترسیدن، محکم ایستادن، خود را ندیدن و دیگران را دیدن، خدا را دیدن، شهامت، شهادت و ایثار گری همه برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

سردار ریحانی تاکید کرد: سپاه پاسداران بر اساس همین خصلت‌های پاسداری و فرهنگ ناب عاشورایی و تاسی از همین الگو های حسینی در طول این ۴۰ ساله و تاریخ انقلاب اسلامی توانسته در مقابل تهدیدات و همه هجمه‌های دشمنان محکم و مقاوم بایستد.

وی با اشاره به پاسداران حاضر در مراسم گفت: به لطف خدا اتحاد و یکپارچگی در همه مأموریت‌ها و روزهای بحران و حوادثی که دشمنان رقم زدند و حل مشکلات کشور، همه این پاسداران به صورت یکپارچه و جدای از مأموریت‌های ذاتی، در مقابل همه تهدیدات ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس همین تفکرهای اعتقادی و جهادی ما توانسته‌ایم در بسیاری از مأموریت‌های سپاه جایگاه خوبی داشته باشیم.

این مسئول یادآور شد: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در سال ۷۴، ۷۵، ۷۶ و ۷۷ به عنوان برترین سپاه کشور بوده و امسال هم به عنوان برترین سپاه کشور در جشنواره مالک اشتر معرفی شد.

وی گفت: لشکر نبی اکرم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بین یگان‌های مردم پایه سپاه به عنوان یگان برتر به لحاظ آمادگی و توان رزم شناخته شد.

سردار ریحانی افزود: یکی از اقدامات خوب سپاه و حوزه نمایندگی، این حرکت‌های خوب فکری و اعتقادی در قالب کلاس‌های تربیت خانوادگی است که یکی از حرکت‌های ارزشی بوده و بسیار بر تفکر خانواده‌ها و پاسداران مؤثر بوده است.

وی تاکید کرد: امروز خانواده‌ها نقش مؤثری در حرکت‌های پاسداری و جهادی دارند که این را نباید فراموش کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امروز همه پاسداران حاضر در این مراسم با نماینده امام خود پیمان می‌بندند که بر سر عهد پاسداری خود محکم بمانند و طی این چهل ساله این موضوع را اثبات کرده‌اند.

سردار ریحانی خطاب به نماینده ولی فقیه در سپاه کشور گفت: سلام این پاسداران را خدمت مقام معظم رهبری برسانید و بگویید که پاسداران در ۴۰ سال گذشته نشان دادند و در ۴۰ سال آینده نیز نشان خواهند داد محکم بر سر پیمان پاسداری خود هستند و چون برخی از افراد در صدر اسلام پیمان شکن نیستند و در صورت نیاز جانشان را هم سر این پیمان فدا خواهند کرد.

 
ارسال نظرات