خبرهای داغ:
جانشین هفته نامه صبح صادق گفت: یهودیان امیدبه آینده یعنی مهدویت و شهادت یعنی عاشورا را دو مانع اصلی خود می‌دانند
کد خبر: ۹۱۷۱۲۵۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، پریشان، کارشناس ارشد مسائل سیاسی و جانشین هفته نامه صبح صادق در نشست بصیرتی بیان کرد: بیانیه گام دوم بدان معناست که کجا بودیم؟ چه کار باید بکنیم؟ و به کجا باید برسیم؟ یعنی شناخت درست گذشته پر افتخار، البته همراه با آسیب شناسی (باید بپذیریم در جا‌هایی در زمینه عدالت نقص هست). شرط رسیدن به تمدن نوین اسلامی، جامعه پردازی است
وی افزود: چندین سال است که سالانه یکبار در اسرائیل کنفرانسی با عنوان «هِتزِلیا» برای جا انداختن این تفکر که اگر می‌خواهید یهود بازگردد؛ باید یک دولت یهود در جهان قدرت یابد برگزار می‌شود که در آن کنفرانس اندیشمندان یهود بزرگترین مانع برای رسیدن به آرمانشان را تفکر شیعی اعلام کردند. تفکر شیعی به دوبال سبز (مهدویت و امید به آینده) و سرخ (عاشورا و شهادت) معتقد است. کسی که امید به آینده دارد بالنده است. دشمن می‌خواهد امید را در جامعه اسلامی از بین ببرد و متاسفانه در داخل نیز عده‌ای جاهلانه بسترساز و زمینه ساز این موضوع شده اند.
جانشین هفته نامه صبح صادق خاطرنشان کرد: امروز ترامپ دو راه را پیش روی کشور‌های جهان نشان می‌دهد، یا مقاومت کن و یا تسلیم شو. نظام اسلامی مقاومت می‌کند و آیا همه این تفکر را پذیرفته اند؟ پس چرا حضرت آقا ساعت‌ها در رابطه با هزینه مقاومت و هزینه سازش صحبت می‌کند؟ مصادیق را ببینید، عربستان در مشت آمریکاست، ولی آمریکایی‌ها چه ارزشی برای آن قائل اند؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها