معاون سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان مطرح کرد:
معاون سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای جوان باید تحصیل کرده و به علم و مسائل روز، آگاه باشند و با نگاه به توان داخلی و توانمندیهای داخلی جنگ اقتصادی دشمن را خنثی کنند.
کد خبر: ۹۱۷۱۲۵۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

سرهنگ پاسدار یاسر میر، معاون سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، با اشاره به این مطلب که عبادت، یکی از مولفه‌های انقلاب اسلامی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله) است، گفت: ویژگی‌های انقلاب اسلامی ریشه در عبادت دارد و بن بیشتر ظلم‌ها در جوامع بی عدالتی است که جمهوری اسلامی ایران یکی از مولفه‌های قدرت را در عدالت قرار داده است.
وی با اشاره به این مطلب که در نظام جمهوری اسلامی بسیاری از کار‌ها در چارچوب عدالت شکل گرفته است، افزود: باید با کمک مردم و نقش سیستم‌های اجرایی مشکلات موجود در جامعه را حل کرد.
 
میر با بیان این مطلب که وقتی عدالت در جامعه ساری و جاری باشد، توسعه و پیشرفت به دنبال آن خواهد بود، بیان کرد: مشکلاتی که در زمینه اقتصاد کشور ایجاد شده، به دلیل عدم برنامه ریزی درست و صحیح است که برای حل مشکلات در این زمینه به مولفه‌هایی که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده باید توجه بسیار شود.

معاون سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های موجود در کشور و بهره مندی از نیروی جوان که می‌توانند گره گشای مشکلات جامعه باشند و آن‌ها را حل کنند یکی از راه‌های بیانیه گام دوم انقلاب است.

این مسئول اظهار داشت: نیرو‌های جوان باید تحصیل کرده و به علم روز، مسائل روز، آگاه باشند و با نگاه به توان داخلی و توانمندی‌های داخلی جنگ اقتصادی دشمن را خنثی و موجب امید دوستان و یاس دشمنان شود که این مولفه‌ها اگر در جامعه اجرایی شود در زمینه توسعه و پیشرفت اثرات مثبتی را به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات