خبرهای داغ:
فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهرستان درگزین:
فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهرستان درگزین گفت: جهاد عرصه‌های مختلفی دارد و یکی از عرصه‌هایی که امروز بیشتر از همیشه کشور به آن نیاز دارد جهاد اقتصادی و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم است.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۸۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

جهاد اقتصادی یکی از مهمترین عرصه‌های جهاد استبه گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج، مرتضی صفدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در درگزین اظهار داشت: جهاد عرصه‌های مختلفی دارد و یکی از عرصه‌هایی که امروز بیشتر از همیشه کشور به آن نیاز دارد جهاد اقتصادی و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم است.

وی ابراز داشت: هر کس در هر پست و مقامی باید برای آبادانی کشور تلاش کند تا نظام جمهوری اسلامی روزهای سختی که توسط دشمنان نظام برای آنها رقم خورده عبور کند و قدم محکمی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برداشته باشد.

فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهرستان درگزین ادامه داد: جهادگران نوجوان شهرستان درگزین نیز با دستان کوچک خود سعی دارند  گره‌های بزرگی از مشکلات روستاهای محروم  باز کنند و قدم‌های بزرگی را در این راستا بردارند.

وی عنوان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی در سه مدرسه شهید چمران عمان، حجاب شاهنجرین و شهید «هادی احمدی» اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی از تاریخ دوازدهم مرداد ماه آغاز شده و ادامه دارد.

صفدری بیان کرد: عرصه‌های هجرت در آموزشگاه شهید چمران عمان شامل رنگ‌آمیزی چهار کلاس درس و راهرو، در  آموزشگاه حجاب شاهنجرین شامل رنگ‌آمیزی سالن غذاخوری، آبخوری، پنجره‌ها و درب سالن غذا خوری، نرده‌ها و نیمکت‌های حیاط در آموزشگاه شهید «هادی احمدی» شهر قروه شامل پویانمایی محوطه است.

 

ارسال نظرات