فرمانده حوزه خواهران کوثر کوهبنان خبر داد:
فرمانده حوزه خواهران کوثر کوهبنان گفت: مراسماتی ویژه بانوان در دهه اول محرم همراه با زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی در محل پایگاه های بسیج فاطمه الزهرا سلام الله علیها، رقیه خاتون، حضرت مریم (سلام الله علیها)، کریمه اهل بیت و ... برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۳۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

فرمانده حوزه خواهران کوثر کوهبنان در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان کرمان در خصوص تشریح برنامه های ماه محرم پایگاه های مقاومت بسیج گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، مراسماتی ویژه بانوان در دهه اول محرم همراه با زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی در محل پایگاه های بسیج فاطمه الزهرا سلام الله علیها، رقیه خاتون، حضرت مریم (سلام الله علیها)، کریمه اهل بیت و ... برگزار می گردد.

فرمانده حوزه خواهران کوثر کوهبنان گفت: در این مراسمات تعداد زیادی از بانوان شهرستان به طور عموم شرکت داشته و از این برنامه ها کسب فیض می نمایند.

در این برنامه به موضوعاتی از قبیل بیانیه گام دوم، سبک زندگی اسلامی، مسائل خانوادگی و سایر موضوعات اخلاقی، دینی و بصیرتی پرداخته می شود که با استقبال خوبی از سوی خواهران روبرو شده است و تأثیر خوبی در بالا بردن اعتقادات مذهبی و دینی و روحیه امید و توسل به اهل بیت در زنان خصوصا جوانان داشته است.

 

 

ارسال نظرات