حجت الاسلام دکتر خسرو پناه:

ساختار الکترونیک می تواند بسیاری از آسیب ها را بر طرف کند

حجت الاسلام خسرو پناه صبح امروز در همایش مسئولیت های اجتماعی بانک ها عنوان کرد: ساختار الکترونیک می تواند بسیاری از آسیب ها را بر طرف کند.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۴۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام دکتر خسرو پناه در سالن همایش بانک صادرات استان بوشهر با بیان چگونگی نظام مالی در اسلام گفت: خداوند نیامده است بگوید چه ساختاری داشته باشید بلکه قرآن پارادام ها را به ما گفت است و حالا باید عقلای جامعه به تشریح آن بپردازند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: باید عقلای جامعه ما به سمت رفتن به ساختار الهی و قرآنی باشند و گزارشات خود را به کشور ارائه دهند، صحبت کردن کافی نیست باید عمل بشود.

این دکتر ادامه داد: باید به مال هم نگاه جهادی داشته باشیم و اگر در راه خدا انفاق می کنیم منت و اذیتی در آن نباشد.
 
حجت السلام خسرو پناه توضیح داد: خداوند از مال برای آزمون خودش استفاده می کند، گاهی با اضافه کردن آن و گاهی با کم کردن آن، در حال حاضر مردم ما و کشور دچار یک آزمون الهی بسیار سختی هستند که به فضل پروردگار از این آزمون هم سربلند خارج می شویم.

وی با تشریح امر به معروف و نهی ازمنکر ساختاری و فردی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر ساختار از فردی بسیار بهتر است، ما باید سعی کنیم کلام های ما به سمت تصحیح ساختار ها باشد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ساختار الکترونیک می تواند بسیاری از آسیب ها را بر طرف کند، میتواند سیستم اداری، قضایی و سایر سیستم ها را به سمت بهبودی هم برای مردم و هم برای مسئولین سوق دهد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار